Audi je konačno predstavio S verzije modela A6 i A7 lansiranih prošle godine, koje obećavaju mnogo
Kao što je očekivano, nove S verzije prešle su sa 4.0 litarskog twin turbo V8 benzinca na 2.9 litarski twin-turbo V6 motor. To je bar slučaj ako živite u SAD, Aziji, ili Bliskom istoku. Evropljani će morati da se zadovolje 3.0 litarskim V6 TDI, da baš tako, dizel, motorom sa električnim kompresorom i 48-voltnim “blagim” hibridnim sistemom čiji posao je da smanji potrošnju goriva i poveća performanse.
Ako vam ova postavka zvuči poznata, to je zato što je skoro predstavljena sa modelom SQ5 TDI za evropsko tržište. Novi Audi S6 i S7 TDI sada nude 349 KS i 700 Nm obrtnog momenta dostupnog već od 2,500 o/min. Ovo je dovoljno da S6 sedan ubrza do “stotke” za 5 sekundi, a S6 Avant i S7 Sportback za jednu stotinku duže.
Maksimalna brzina je kod svih verzija elektronski ograničena na 250 km/h. Kupci iz Azije, Bliskog istoka i SAD će biti srećni kad čuju da TFSI verzije S6 i S7 proizvode 450 KS i 600 Nm obrtnog momenta. Audi nije još otkrio kakve performanse pružaju benzinske varijante tri modela, ali se očekuje da će biti malo sporiji od modela RS4 i RS5, koji koriste isti pogonski sklop.
Promene na eksterijeru i u kabinu u poređenju sa slabijim verzijama su vrlo suptilne, što je i za očekivati od jednog Audija sa S oznakom.
Novi S modeli u evropske salone stižu na leto, a osnovne cene u Nemačkoj su: 76,500 evra za S6 Sedan, 79,000 evra za S6 Avant, i 82,750 evra za S7 Sportback.
Show Comments