fbpx

Audi predstavio modele S6 i S7 – TDI za Evropu, TFSI za ostale

Audi je konačno predstavio S verzije modela A6 i A7 lansiranih prošle godine, koje obećavaju mnogo

Foto: Audi

Kao što je očekivano, nove S verzije prešle su sa 4.0 litarskog twin turbo V8 benzinca na 2.9 litarski twin-turbo V6 motor. To je bar slučaj ako živite u SAD, Aziji, ili Bliskom istoku. Evropljani će morati da se zadovolje 3.0 litarskim V6 TDI, da baš tako, dizel, motorom sa električnim kompresorom i 48-voltnim “blagim” hibridnim sistemom čiji posao je da smanji potrošnju goriva i poveća performanse.

3.0 litre V6 TDI engine with electric powered compressor (EPC), 48 volt MHEV system with belt alternator-starter (BAS), foto: Audi

Ako vam ova postavka zvuči poznata, to je zato što je skoro predstavljena sa modelom SQ5 TDI za evropsko tržište. Novi Audi S6 i S7 TDI sada nude 349 KS i 700 Nm obrtnog momenta dostupnog već od 2,500 o/min. Ovo je dovoljno da S6 sedan ubrza do “stotke” za 5 sekundi, a S6 Avant i S7 Sportback za jednu stotinku duže.

Foto: Audi

Maksimalna brzina je kod svih verzija elektronski ograničena na 250 km/h. Kupci iz Azije, Bliskog istoka i SAD će biti srećni kad čuju da TFSI verzije S6 i S7 proizvode 450 KS i 600 Nm obrtnog momenta. Audi nije još otkrio kakve performanse pružaju benzinske varijante tri modela, ali se očekuje da će biti malo sporiji od modela RS4 i RS5, koji koriste isti pogonski sklop.

Foto: Audi

Promene na eksterijeru i u kabinu u poređenju sa slabijim verzijama su vrlo suptilne, što je i za očekivati od jednog Audija sa S oznakom.

Foto: Audi

Novi S modeli u evropske salone stižu na leto, a osnovne cene u Nemačkoj su: 76,500 evra za S6 Sedan, 79,000 evra za S6 Avant, i 82,750 evra za S7 Sportback.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Aston Martin ima novog šefa

Aston Martin ima novog prvog čoveka, a priče o odlasku Tobiasa Moresa sa kormila ...

Kallenius – elektrifikacija automobila zatvara radna mesta

Šef Mercedes-Benza Ola Kallenius javno je progovorio o mogućim gubicima radnih mesta koja će ...

Možda mi nešto ne znamo, Rimac zna, a dobro je po nas

Osnivač i vlasnik komapnije Rimac Automobili Mate Rimac na svom Facebook profilu objavio je ...

Mini Recharge – elektrifikujte svoj starovremenski Mini

Mini Recharge je mogućnost koju nudi fabrika, a radi se o konverziji klasičnih modela ...

Marchionne: Sledeći MiTo bio mogao biti crossover

Šef FCA, Sergio Marchionne, je nagovestio da će model MiTo prestati da postoji u ...