Ferrari je brže usvojio hibridni pogon nego što je priznavao da će se dogoditi
I Ferrari kreće stazom kojom će, očigledno, pre ili kasnije i svi ostali proizvođači supersportista. Stroge ekološke norme i ogromne kaznene takse onima čiji automobili previše zagađuju, naterale su čak i Ferrari da krene putem hibridnog pogona, koji ipak nekako omogućuje mnogo KS i malo CO2. Za 31. maj je zakazana premijera novog Ferrarija, o kojem se jako malo zna. Louis Camilleri, prvi čovek marke kaže za će bit iznad modela 812 Superfast, a sve ostalo se svodi na spekulacije, osim podatka da će imati tačno 1000 KS. Šta će stvarati tih 1000 KS saznaćemo za malo više od dve nedelje, a hardcore fanovi marke se nadaju da će kao osnova ipak ostati V8 benzinac, a pominje se i mogućnost čak tri elektro motora čijim vektorisanjem obrtnih momenata bi se lakše mogla obuzdati zver od 1000 KS, i time je učiniti bezbednijom za vozače, koji imaju novca, ali ne i vozačke veštine. Kada već pominjemo finansije, neproverene informacije govore da bi ovaj model mogao koštati 600.000 evra.
A šef Ferrarija Camilleri je nedavno dodao da model koj je fabrika uspela vrhunski da sakrije od radoznalih pogleda, neće biti jedini novitet niti jedni hibrid koji će stići iz Maranella ove godine. U septembru stižu još dva noviteta a do kraja godine i još jedan za koji je potvrđeno da će imati kombinaciju V6 motora i hibrida.
Show Comments