fbpx

Ferrarijevi motori u Maseratiju ne još zadugo

Jedan od glavnih razloga za kupovinu modernog Maseratija je agregat napravljen u Ferrariju. Međutim, ovo neće biti slučaj još dugo.

Foto: Maserati

Maserati neće obnoviti ugovor o isporučivanju motora sa Ferrarijem, nakon što aktuelni istekne, otkrio je CEO Ferrarija, Louis Camilleri. Ovde spadaju i V6 i V8 jedinice. Iako će ovo značiti malo manje profita za Ferrari, Camilleri je otkrio da će osloboditi kapacitete za proširenu proizvodnju Ferrari automobila i agregata. Ferrari u planu ima da lansira do 15 novih automobila do 2022., uključujući i Purosangue SUV, od kog se očekuje da će povećati Ferrarijevu godišnju prodaju na preko 10,000 jedinica, sa trenutnih 8,000. “Uskoro ćemo prestati da isporučujemo motore Maseratiju, što je iz naše perspektive dobra stvar, što iz perspektive marže, ali i činjenice da možemo premestiti dosta radne snage, koja je bila fokusirana na motore, na deo biznisa sa automobilima”, rekao je Camilleri.

Foto: Maserati

On nije naveo tačan datum kada će isteći dogovor o isporuci motora, ali je rekao da neće biti iza 2022., što je godina kada će cela Maseratijeva linija modela biti osvežena. Još bitnije, cela linija modela će biti elektrifikovana, što znači da će svaki model biti dostupan u plug-in hibridnoj verziji. Takođe, svaki model će dobiti i EV varijantu, osim novog SUV-a koji će deliti platformu sa Alfa Romeo Stelviom. Maseratiju će ipak trebati SUS motori, obzirom da ne želi da postane isključivo EV brend, kao Tesla. Bar tako kaže šef Maseratija za Severnu Ameriku, Al Gardner. Maserati će se u budućnosti najverovatnije obratiti svom vlasniku, FCA grupi. Chrysler je već isporučivao aluminijumske blokove za V6 motore Ferrariju, koji se koriste i u Maseratiju.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

BMW sprema revolucionaran oblik volana?

Poznato je da BMW retko i teško menja enterijere svojih modela, ali izgleda da ...

Volkswagen I.D. R juri rekord u Zelenom paklu

Nürburgring-Nordschleife nije slučajno nazvan Zelenim paklom, i rekordi na njemu se ne jure slučajno ...

Vaughn Gittin Jr. “izdriftovao” ceo krug Nirburgringa

Voziti trke na Nirburgringu je vrlo zahtevno i sa dobrom trakcijom, ali jednom čoveku ...

Kako konvertovati Bugatti Veyron da bude “zabavniji”?!

Od ekipe koja nam je pokazala zašto zamena ulja na Bugatti Veyronu košta 21.000 ...

Električni Mercedes G-Klase ima četiri motora

Električni Mercedes G-Klase ima četiri motora i ludu količinu snage i još većeg obrtnog ...