Vožnja automobila sa manuelnim menjačem postala je redak prizor na ulicama SAD, ali se ujedno i pretvorila u pozitivnu stvar za njihove vlasnike
Volkswagen je iskoristio ovu priliku da se malo našali u svojoj novoj reklami. Reklama započinje sa Jettom GLI i dva čoveka unutar automobila koji, iz nekog razloga, pričaju o njihovim pogledima na muziku. Nakon tog pomalo čudnog razgovora, vozač parkira Jettu na ulici pre nego što ga njegov prijatelj upita zašto nije zaključao automobil. “Ima ručni menjač”, odgovara vozač.
Uz duhoviti mig ka opsesiji auto industrije sa tehnologijama za autonomnu vožnju, VW nagoveštava da je Jetta GLI automobil za “samovozeće” ljude. Volkswagen ima istoriju oštrih i hrabrih reklama decenijama unazad. Jedna od najpoznatijih je “Think Small” kampanja za originalnu “Bubu”.
Lepo je videti da brend i dan danas ima sličan, kreativan pristup reklamiranju. Što se tiče Jette GLI, “ne samovozeći” ljudi, kako ih Volkswagen oslovljava, bi takođe trebalo da budu zadovoljni, obzirom da za dodatnih 800 dolara može dobiti sedmostepeni DSG menjač, koji će menjati brzine za njih.
Show Comments