fbpx

Gotovo da nam dođe žao što ne postoji plan da Škoda Mountiaq ide u serijsku proizvodnju

Foto: Škoda

Koncept vozila je bilo i biće, a njihovo pretvaranje u serijska vozila često potpuno ubije originalnost i svežinu osnovne ideje. Škoda je predstavila koncept Mountiaq, pick up na bazi SUV modela Kodiaq, i čini se da je u startu više njih razočarala nego obradovala informacijom da je radi samo o projektu studenata, bez namere da ide u serijsku proizvodnju.

Foto: Škoda

Mountiaq je napravila grupa od 35 studenata, škodinih stipendista, koji su u ovaj pick up uložili 2.000 radnih sati. Ovakvi zadaci postaju praksa u Mladoj Boleslavi, pa kada se pogleda unazad, stiže podatak da je ovo šesti studentski rad. A studenti su dobro zasukali rukave oko ovog projekta. Rezultat je toliko dobar da je istog trena po prikazivanju postalo žao što ne postoj plan serijske proizvodnje ovog modela. Barem tako fabrika tvrdi.

Foto: Škoda

A Mountiaq je pravi pick up dužine 4999 mm, što ga smešta malo ispod standardnih 5.200 mm, odnosno, Mountiaq se tačno uklapa u gabarit jednog SsagYong Mussa. Šta više, uz 3 cm proširen trag točkova, i širinu od 2005 mm, ova škoda je znatno veća od svoje osnove Kodiaqa. Čak su i prednja vrata prepravljena, proširena i skraćena, dok su zadnja potpuno eliminisana. Tovarni prostor je osvetljen, a njegov pod skorišćen za skrivanje dodatnog prostora za odlaganje stvari. U ultra atraktivnoj Sunset Orange boji i sa uvodnikom vazduha u visini krova, i klirensom od 29 cm i na svojim terenskim pneumaticima od 17“, Mountiaq ima zaista ozbiljan nastup.

Foto: Škoda

I u enterijeru su budući dizajneri i inženjeri dali sopstveni pečat prevarajući terenski pick up u sportistu duboko profilisanim sedištima, i aplikacijama u boji karoserije vozila. Tek da se zna da su mladi ljudi stvorili ovo vozilo, dodato je ozvučenje sa pojačalom i subwooferom od 2.000W.
Pogon nije imaginaran i preuzet je od serijskog modela. Poznati 2.0 TSI ima 190 KS, a 4 Motion pogon je takođe sa „police“ VW Grupe.
A kada već pominjemo VW Grupu koja upravlja Škodom, pada nam napamet da uz intenzivan porast popularnosti pick up segmenta sasvim logično i opravdano bilo da iz Škode stigne jedan ovakav model, cenovno pozicioniran ispod VW Amaroka

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Infiniti okreće novu stranicu i postaje “Nissan-plus” brend

Zbog pada prodaje, Infiniti će morati da postane “manje” luksuzan kako bi opstao Zbog ...

Pagani Imola Roadster ima V12 i lagan je kao pero

Pagani Imola Roadster ima V12 i lagan je kao pero, tačnije, teži kao automobil ...

Nova Dacia Duster stigla u Srbiju

Nova Dacia Duster stigla u Srbiju u vrele letnje dane , a nakon prve ...

Toyota najavljuje kompaktni SUV

Toyota Motor Europe planira uvođenje potpuno novog modela u svoju ponudu za evropsko tržište, ...

Renault Clio slavi 30. rođendan

Renault Clio, svetski bestseller u svom B segmentu slavi 30. rođendan Trideset godina evolucije ...

Formula 1 – Binotto u Aston Martinu?

Formula 1 – Binotto u Aston Martinu mogućnost je nakon što je bivši šef ...