fbpx

Alvaro Bautista (ne)ostaje u Ducatiju za 2020.

Prema šefovima Ducatija, šanse da Bautista ostane u ovom timu za 2020. svedene su na minimum

Foto: Ducati Racing

Alvaro Bautista je umao brilijantan početak karijere u Superbike šampionatu, i to na početku karijere novog Ducati Panigale V4 R. Sa 11 pobeda u isto toliko trka, Bautistin start u WSBK-u je bio bajka, i mnogi su već videli da nema tih para koje Ducati neće obezbediti da bi zadržao Španca u svom timu i nakon isteka aktuelnog jednogodišnjeg ugovora.

Foto: Ducati racing

Međutim, nikad ne reci nikad. Bautistina forma je pala zajedno sa prelaskom na staze na kojima nije ranije vozio, ili je jako davno vozio, a njegova ogromna prednost u šampionatu se preko noći, istopila i pretvorila u deficit od 81 poena iza vozača Kawasakija i branioca titule Jonathan Rea. Nekoliko loših trka, i nekoliko padova, od zvezde, Bautistu su pretvorili u zvezdu padalicu.

Foto: Ducati

A po izjavama šefa Ducatija Paola Ciabattija, šanse da zadrže Bautistu za narednu godinu svedene su na teoriju. Iako se produžetak ugovora smatrao gotovim, Bautista i njegov menadžer Simone Battistella, uporedo su pregovarali sa Honda WSBK timom. Umesto da novi dvogodišnji ugovor bude potpisan, trenutno je sve otvoreno, a Ducati već traži zamenu za Bautistu. “Ukoliko ne dođe do neke promene u poslednjem trenutku, šanse da Bautista ostane na Ducatiju su minimalne. Ponudili smo mu dvogodišnju ugovor sa maksimalno korektnim uslovima, kako tehničkim tako komercijalnim, ali drugi tim mu je ponudio više, a mi ne možemo da podignemo ponudu. Ako Alvaro u narednih nedelju dana ne potpiše ugovor sa nama, okrećemo traženju alernativnog rešenja”, kaže Ciabatti. Ducati ne može, ili ne želi da ponudi više, nakon dramatičnog pada forme Španca, pitanje je koje se nameće samo od sebe.

Foto: Ducati

Obzirom da će Simone Battistella, Bautistin menadžer biti ovog vikenda na Red Bull Ringu, tokom Moto GP vikenda, moguće je da će se i saznati za koga će Bautista voziti 2020. Ukoliko to ne bude na Ducatiju, na njegovo mesto mogao bi doći Scott Redding, takođe bivši Moto GP vozač, koji je padok najjače klase napustio prošle godine, a trenutno vodi u britanskom Superbike šampionatu i to na Ducatiju. Ciabatti za Reddiga kaže da bi bio odličan izbor. Sa 26 godina još uvek je mlad i perspektivan, a na motoru koji je dosta manje sofisticiran u odnosu na WSBK Panigale postiže odlične rezultate. Iako se kao druga mogućnost pojavio turski vozač Toprak Razgatlioglu, čiji odnosi sa Kawasakijem su zahladili nakon što je izostavljen iz tima za trku 8 časova Suzuke, Ciabatti je rekao da bi tim bio sretniji da dovede vozača koji je već dokazao da ume da bude brz na Ducatiju.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Vitpilen 701 nije više samo koncept

Dve godine nakon što je Husqvarna prvi put pokazala kao koncept, Vitpilen 701 je ...

Yamaha bez zamene za Rossija u Misanu

Vlentino Rossi se polako oporavlja od preloma potkolenice koji je zaradio prošle nedelje na ...

Marquez pokorio i Misano

Iako je Quartararo vodio od starta pa narednih 26 krugova, ni to nije bilo ...

MotoGP pobeda Marqueza u Sprint trci

MotoGP pobeda Marqueza u Sprint trci na stazi Silverstone možda je iznenađenje, ali veća ...

Quartararo – obični momak MotoGP šampion Sveta 2021.

Fabio Quartararo se u prvoj sezoni u fabričkom timu Yamaha ovenčao titulom MotoGP prvaka ...

Ducati razvija trkački motocikl za MotoE šampionat

Svetski šampionat u motociklizmu postaje sve više Ducatijev šampionat – od 2023. u MotoE ...