Hyundai nije među onima koji smatraju da su mali automobili u krizi, i za Frankfurt je pripremio novi i10
Sve su češće informacije da će automobili A i B segmenta, popularni gradski mališani, nestati sa lica zemlje. Velika ulaganja i visoka cena uređaja koji ig čine ekološki prihvatljivima njihovu proizvodnju čine nerentabilnom, ili u drugom slučaju, njihovu prodajnu cenu dižu u neprihvatljive visine po kupca.
Međutim, Hyundai misli drugačije i za premijeru na IAA u Frankfurtu spreman je novi i10 u svojoj trećoj generaciji. Hyundai i10, predstavnik najmanjeg A segmenta blizanac je sa modelom Kia Picanto, a u svom trećem izdanju donosi ozbiljniji i zreliji imidž. Po pitanju dimenzija ostao je praktično na nivou odlazećeg modela. Širi je za 20 mm, a za isto toliko je i niži, uz identičan međuosovinski razmak. Iako ipak ne liči na ultra atraktivne skice koje su ga najavljivale u ranim fazama, ovaj mališan sa petora vrata izgleda mnogo dinamičnije i sportskije od prethodnika, a iz najavljenu N verziju, sigurno će osvojiti dosta pogleda.
Enterijerom se u odnosu na prethodnika i10 razlikuje kao noć i dan, i Hyundai evidento u malom automobilu želi da ponudi dosta. Iako je instrumetacija analogna, u armaturi je multimedija sa ekranom od 8”, Apple CarPlay i Android Auto aplikacije, a i bežični punjač za telefon. Pikanterija je podešavanje klimatizacije i provetravanja vozila i još nekih funkcija putem mobilnog telefona.
Po pitanju bezbednosti, i10 ima automatsko kočenje uz kameru i sistem koji prepoznaje i pešake, a među opcijama biće i prepoznavanje umora vozača, asistencija za održavanje kolovozne trake, automatska duga svetla i druge.
Osnovni pogon obezbeđuje 1.0 atmosferski trocilindarski benzinac sa 67 KS i 96 Nm, dok mu je alternativa malo veći 1.2 sa 83 KS i 118 Nm. Standardni menjač je petostepeni Fabrika najavljuje da manuelni, a opcija je robotizovani menjač sa istim brojem brzina. Fabrika najavljuje i posebnu verziju prilagođenu za LPG. Premijera novog i10 biće na IAA, a prodaja počinje u prvoj polovini 2020. godine.
Show Comments