SUV bi imao smisla iz ugla biznisa, ali ga iz Rimca neće biti, kaže Mater Rimac i drži se supersportiste
Sve je manje ekskluzivnih marki koje u svojoj ponudi nemaju SUV. Nakon što su ušli Lamborghini, Aston Martin, Rolls Royce, Lotus, a spominje se čak i Pagani, spisak onih koji, barem zvanično, ne razmišljaju o “terenizovanoj” verziji nekog svog modela sve je kraći. Bugatti (mada se “šuška” o električnom SUV-u) McLaren i Rimac.
Nedavno je za Top Gear osnivač i predsednik ove kompanije uz Hrvatske, Mare Rimac, izjavo da u njihovoj režiji neće biti ničega nalik SUV-u, iako priznaje da sa poslovne strane i ugla profita bi to bilo više nego opravdano. Kako Rimac kaže, nema ništa protiv SUV-a kao tipa vozila, i da potpuno razume potrebu proizvođača da kupcima ponude ono što traže. Ipak, kako je izjavio, sve se svodi na opstanak na tržištu. Međutim, u intervjuu za Top Gear, Mate Rimac se osvrnuo i na nedavnu izjavu Scott Keogh, prvog čoveka VW-a za Ameriku, da je pobuna kupaca protiv glomaznog SUV-a neizbežna i samo pitanje vremena, čime je eksplicitno stavio do znanja da postoji sumnja u nastavak popularnosti SUV u godinama koje predstoje.
Sa druge strane, iz ugla Rimca i nema neke preterane potrebe za SUV-om. U martu će na sanu u Ženevi predstaviti serijsku verziju C_Two, koji se po svemu sudeći neće tako ni zvati, Porsche je povećao svoj udeo u kompaniji na 15.5%, Kia i Hyundai su ušli su saradnju sa Rimcem vrednu 90 milona dolara, koja treba da iznjedri električno vozilo visokih performansi. Na kraju, a od onoga što se zna, Pininfarina Battista će koristiti kompletnu pogonsku grupu koja je razvijena za C_Two.
Show Comments