Johan Zarco će se u sezoni 2020. naći na Ducatiju koji će voziti za tim Avintia, koji je prvobitno odbio kao drugorazredni
U nešto više od godinu dana, dovostruki Moto 2 šampion sveta će se naći i na trećoj marki motocikla. Zarco je na polovini sezone saopštio fabričkom timu KTM da ne može više i povukao se iz dvogodišnjeg ugovora. Iako je bilo pregovora da bude fabrički test vozač za Yamahu na kojoj je postigao svoje najbolje MotoGP rezultate, prihvatio je da odveze tri trke za satelitski tim LCR na Hondi, kao zamena za Nakagamija, što je uradio sasvim solidno. Sve nade da bi se mogao naći na fabričkoj Hondi pored Marca Marqueza pokopala činjenica da je Honda angažovala mlađeg Marqueza, Alexa. I kada je delovalo da će talentovani ali nestabilni Zarco biti bez angažmana, došla je ponuda da u timu Avintia zameni Karela Abrahama koji je dobio otkaz. Međutim, prva reakcija Zarca je bila da ga Avintia na zanima kao drugorazredni tim i da će se rađe vratiti u Moto 2 klasu. Ni tu nije bio kraj sagi o Zarcu, umešao se Ducati. Gigi Dall’Igna, šef Ducati Corse lično je ubedio Zarca da prihvati mesto na Ducatiju tima Avintia, koji je unapređen u zvanični satelitski tim, sa većom tehničkom podrškom. Šta više Dall’Igna je Zarcu obećao i da će mu u tim dovesti dobrog trkačkog inženjera, a po svemu sudeći, Zarco i nije potpisao ugovor sa timom Avintia nego direktno sa Ducatijem. Na kraju, cela ova ne baš prijatna i lepa saga oko Zarca, kojega jedni vide kao simpatičnog momka, talentovanog vozača i dobrog kolegu, a drugi kao slabića koji neće da se bori, je dobila dobar epilog upravo po Zarca. U sezoni 2020. voziće Ducati skoro aktuelan evoluciji 2020. (mada nije potvrđeno koje evolucije će biti), a velikom mogućnošću da 2021. dođe na mesto Petruccija na fabričkom Ducatiju. Jedino, Zarco to mesto mora da prvo da zasluži rezultatima na satelitskom motociklu.
Show Comments