fbpx

Renault predstavio restilizovani Megane

Renault je unapredio model Megane sa novim tehnologijama, blagim izmenama na spoljašnjosti, snažnijim RS modelom, ali i hibridnom verzijom

Foto: Renault

Četvrta generacija Renaultovog popularnog predstavnika C segmenta je za 2020. restilizovana i donosi blage izmene na spoljašnjosti, snažniji RS model i po prvi put hibridnu verziju. Prva primetna razlika na spoljašnjosti Meganea jeste na njegovom prednjem delu, odnosno njegove prednje svetlosne grupe koje će dolaziti isključivo u LED tehnologiji.

Foto: Renault

Renault tvrdi 30% bolju vidljivost u poređenju sa halogenim svetlima odlazećeg modela. Nova “Pure Vision” prednja svetla će biti deo dodatne opreme. Svetla za maglu i zadnje svetlosne grupe takođe koriste LED tehnologiju. Prednji odbojnik i rešetka hladnjaka su takođe pretrpeli blage izmene.

Foto: Renault

U kabini restilizovanog Meganea nalazi se najnovija verzija Easy Link infotejment sistema, viđenog u novom Cliu, u kombinaciji sa 10.2 inčnom potpuno digitalnom instrument tablom. 9.3 inčni uspravno postavljeni centralni ekran osetljiv na dodir nudi duplo veću površinu ekrana u odnosu na 7 inčnu jedinicu, tvrde iz Renaulta. Još jedna novina jeste sistem autonomne vožnje drugog nivoa.

Foto: Renault

GT-Line će se od sada zvati R.S.-Line, dok će svi pravi R.S. modeli imati 300 KS i 420 Nm obrtnog momenta, tj. 400 Nm u verziji sa manuelnim menjačem. Modeli pod oznakom E-Tech će pokretati 1.6 litarski benzinac u kombinaciji sa dva elektromotora, automatskim menjačem i baterijom kapaciteta 9.8 kWh.

Renault Megane E-TECH Plug-in, foto: Renault

Iz fabrike tvrde da Megane E-Tech može da pređe 50 km isključivo na struju pri brzinama do 85 km/h. 1.3 litarski turbo benzinac će se nuditi sa 100, 115, 140 i 160 KS. Prve dve verzije će moći da se kupe samo sa šestostepenim manuelnim menjačem, verzija sa 140 KS sa šestostepenim manuelnim ili sedmostepenim EDC menjačem, dok će najjača verzija biti dostupna samo sa sedmostepenim EDC-om. Krajem ove godine stiže i Megane sa 1.0 litasrkim trocilindrašem sa 120 KS. Izbor dizel motora se svodi na 1.5 dCi sa 95 ili 115 KS.

Foto: Renault

Restilizovani Renault Megane kreće u prodaju već na leto i očekuje se blagi porast cena naspram odlazećeg modela.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Hidrogen pokazao zube

Iako mnogi vide hidrogen kao pogon budućnosti nedavni događaj u Norveškoj pokazao je i ...

Formula 1 – Kimi Raikkonen šef i svetnik za Zeekr 001 FR

Formula 1 – Kimi Raikkonen je šef i svetnik za performanse projekta Zeekr 001 ...

Dakar Reli 2022 – posade Audija na vrhu treće etape

Treća etapa Dakar Relija 2022. donela je potpuno drugačiju sliku po pitanju plasmana kako ...

Osveženi Renault Twingo spreman za Ženevu

Renault je osvežio svoj najmanji model, i spreman je za premijeru u Ženevi Iako ...

Honda uz Driver Coaching aplikaciju do bezbednosti za mlade vozače

Honda veruje da uz Driver Coaching aplikaciju može pomoći mladim vozačima u unapređivanju veštine ...

Milijarde zbog prevare sa izduvnim gasovima

Kako je objavio Le Monde agencija za zaštitu potrošača Francuske veruje da je VW ...