fbpx

Lawrence Stroll nastavlja da kupuje Aston Martinu

Lawrence Stroll, kanadski milijarder, koristi pad vrednosti akcija, nastavlja da kupuje jeftine akcije i uvećava svoj udeo u Aston Martinu

Foto: Aston Martin

Pandemija coronavirusa nekima će dobro doći, koliko god to loše zvučalo. Globalna zdravstvena kriza prouzrokovala je efekte koji se mogu porediti sa efektima globalne ekonomske krize iz 2008. godine, a oni koji imaju raspoloživog kapitala, sada koriste pad vrednosti akcija da bi još više uvećali svoj kapital.
Lawrence Stroll, kanadski milijarde i mogul u modnoj industriji, koji je u januaru kupio 16.7 % akcija Aston Martina, prema vestima koje stižu sa berze u Londonu, planira da uveća svoje vlasništvo. Sa originalne vrednosti od 5.27% po akciji, deonice Aston Martina su dodatno pale i sada su na samo 1.72$, pa Stroll i investitori koji se nalaze u njegovom konzorcijumu razmišljaju da uvećaju investiciju, za 2.76$ po akciji kupe veći udeo u kompaniji i povećaju inicijalnu investiciju sa 72.8 miliona dolara na 92.8 miliona američkih novčanica. Prilično osnovane procene kažu da bi Stroll sa sufinansijerima mogao stići do čak 25% vlasništva Aston Martina, a čak se najavljuje da bi transakcija trebala biti obavljena 20. aprila. Pre toga, trenutni akcionari Aston Martna glasanjem treba da odobre ovu transakciju, a najveći su italijanske privatne firme, investicioni fond kuvajtskog suverena, dok i Daimler ima manji udeo u vlasništvu.

Foto: Aston Martin

„Aston Martin Lagonda posluje u tržišnim uslovima koji su značajno izmenjeni, pa iako trenutni uslovi poslovanje deluju problematično, ostajem posvećen budućnosti kompanije“, izjavio je Lawrence Stroll. Još koliko krajem 2018. na londonskoj berzi deonice Aston Martina vredele su 24$, ali su se strmoglavile na niske grane, a Stroll radi ono što i mnogi drugi – kupuje krizom obezvređene akcije i uvećava svoje vlasništvo. CEO Aston Martina Andy Palmer kaže da su izgledi u 2020. još gori od 2019., kada je kompanija upala u dublju krizu nego što se to javno čulo. Palemer kaže da je Covid-19 coronavirus srušio prodaju automobila u Aziji, a vrlo verovatno će se ito dogoditi i na drugim tržištima. Šta više, coronavirus tek treba da utiče na proizvodnju, kao što su brojni proizvođači privremeno pozatvarali svoje fabrike, mda je dobra vest da je kompanija počela da prima porudžbine za DBX, od kojega se očekuje da u mnogome popravi finasijsku situaciju kompanije.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Spremna je i Opel Insignia GSi Sports Tourer

Među Opelovim novitetima u Frankurtu naćiće se i Opel Insignia GSi Sports Tourer, sportski ...

Porsche 911 Carrera GTS je postao hibrid

Porsche 911 Carrera GTS je postao hibrid, ali ne treba žuriti sa zaključcima – ...

WRC sezona završena pobedom Neuvillea u Japanu

WRC sezona 2022 završena je u Japanu pobedom Neuvillea nakon velike borbe poslednjeg dana ...

Kimiju pol pozicija uz rekord Monze

  Kimi Raikkonen je konačno došao do pol pozicije i to u Monzi, domaćoj ...

WEVC predstavio sportski EV inspirisan Porscheom 356

Firma iz Velike Britanije je predstavila novu platformu za električne automobile skrivenu ispod vrlo ...

Audi osvežio i pojačao RS6 Performance i RS7 Performance

Audi je osvežio svoje vrhunske modele RS6 Performance i RS7 Performance, koji su dobili ...