fbpx

Audi osvežio i pojačao RS6 Performance i RS7 Performance

Audi je osvežio svoje vrhunske modele RS6 Performance i RS7 Performance, koji su dobili više snage i obrtnog momenta

Audi je osvežio svoje vrhunske modele RS6 Performance i RS7 Performance. Verovatno mnoge čini tužnima podatak da će već od 2026. godine kao nove predstavljati samo električne modele, ali izgleda da ćemo u naredne tri godine Audi iz SUS pogona otić uz „veliki prasak“ iz svojih motora sa unutrašnjim sagorevanjem.
Uz osveženje svoje RS6 Avant i RS7 Sportback Audi će nuditi i još vatrenijoj Performance verziji sa dodatno pojačanim motorom. Poznati twin-turbo TFSI 4.0 V8 je pojačan na 630 KS uz 800 Nm maksimalnog obrtnog momenta. To znači da je 30 KS snažniji nego do sada, i ima 50 Nm veći obrtni moment.
Uz snažnije “konje”, RS6 Performance i RS7 Performance do 100 km/h stižu 0.2 sekunde brže do 100 km/h, odnosno za 3.4 sekunde. Audi RS6 Performance i RS7 Performance u standardnoj opremi dobijaju RS Dynamic Package, koji između ostalog podrazumeva maksimalnu brzinu od 280 km/h i upravljanje i na zadnjoj osovini.
Uz dorađen i pojačan motor, RS6 Avant i RS7 dobijaju i potpuno novi i lakši centralni diferencijal sa zatvaračem, a njegov posao je da zadnjoj osovini pod normalnim uslovima vožnje šalje 60% snage, a prednjim 40%. Ukoliko zatreba, do zadnje osovine se može isporučiti i 85%, odnosno maksimalno do 70% do prednje osovine. Prema informaciji proizvođača novi diferencijal donosi oštiju voznu dinamiku i još uspešnije predupređuje podupravljanje nego do sada.
Uz nove kovane aluminijumske točkove od 21” i opcono 22” Perfomance verzije poprilično štede na masi vozila, tačnije oko 20 kilograma. Dodatnih 34 kilograma mogu se uštedeti opcionim karbon-keramičkim kočnicama umesto čeličnih diskova. Lakši kočioni sistem sa čeljustima koje mogu biti u crvenoj, plavoj ili sivoj boji standardno je deo RS Dynamic Package Plus, koji maksimalnu brzinu podiže do čak 305 km/h.
Za razliku od mehanike, enterijeri modela Audi RS6 Avant i RS7 Sportback ponajmanje je menjan. Sedišta su presvučena Valcona kožom, sa štepovima u obliku saća, dok su bokovi centralne konzole i ručica selektora pogona presvučeni Dinamica mikrovlaknima, što je materijal koji nastaje od 45% reciklirane PET ambalaže.
Na vozačev ekran od 12.3” dodat je “shift light”, kada je osmostepeni Tiptronic menjač u manuelnom modu. Isto tako, svetlosna indikacija govori kada je aktivan launch control i kada je najbolji trenutak za polazak iz mesta.
Cene za unapređene Audi RS modele tek će biti saopštene, ali svakako će biti više od do sada važećih.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Novi Audi A6 zvanično pokazan

Audi je otkrio novu, petu generaciju modela A6 koju će zvanično pokazati na auto ...

Ispod dve sekunde do stotke: Aspark Owl

U Japanu se sprema novi električni super automobil, a jedan od prototipova je već ...

Kia nagrađena za dizajn

Kia Motors je na najnovijem proglašenju dizajnerskih nagrada GOOD DESIGN za 2017. godinu dobila ...

Lotus se uz Emiru oprašta od SUS motora

Lotus će se uz Emiru sa stilom oprostiti od SUS motora obzirom da novi ...

Meet the S-Class DIGITAL: “Luksuz i dobrobit”

Moderni luksuz dostiže novi nivo u unutrašnjosti nove S-Klase koju nastavljamo da upoznajemo Dizajneri ...

Tavares – ako EV ne pojeftine, srušiće se tržište

Carlos Tavares CEO Stellantisa je izneo dramatičnu prognozu – ako električni automobili ne pojeftine, ...