fbpx

Audi osvežio i pojačao RS6 Performance i RS7 Performance

Audi je osvežio svoje vrhunske modele RS6 Performance i RS7 Performance, koji su dobili više snage i obrtnog momenta

Audi je osvežio svoje vrhunske modele RS6 Performance i RS7 Performance. Verovatno mnoge čini tužnima podatak da će već od 2026. godine kao nove predstavljati samo električne modele, ali izgleda da ćemo u naredne tri godine Audi iz SUS pogona otić uz „veliki prasak“ iz svojih motora sa unutrašnjim sagorevanjem.
Uz osveženje svoje RS6 Avant i RS7 Sportback Audi će nuditi i još vatrenijoj Performance verziji sa dodatno pojačanim motorom. Poznati twin-turbo TFSI 4.0 V8 je pojačan na 630 KS uz 800 Nm maksimalnog obrtnog momenta. To znači da je 30 KS snažniji nego do sada, i ima 50 Nm veći obrtni moment.
Uz snažnije “konje”, RS6 Performance i RS7 Performance do 100 km/h stižu 0.2 sekunde brže do 100 km/h, odnosno za 3.4 sekunde. Audi RS6 Performance i RS7 Performance u standardnoj opremi dobijaju RS Dynamic Package, koji između ostalog podrazumeva maksimalnu brzinu od 280 km/h i upravljanje i na zadnjoj osovini.
Uz dorađen i pojačan motor, RS6 Avant i RS7 dobijaju i potpuno novi i lakši centralni diferencijal sa zatvaračem, a njegov posao je da zadnjoj osovini pod normalnim uslovima vožnje šalje 60% snage, a prednjim 40%. Ukoliko zatreba, do zadnje osovine se može isporučiti i 85%, odnosno maksimalno do 70% do prednje osovine. Prema informaciji proizvođača novi diferencijal donosi oštiju voznu dinamiku i još uspešnije predupređuje podupravljanje nego do sada.
Uz nove kovane aluminijumske točkove od 21” i opcono 22” Perfomance verzije poprilično štede na masi vozila, tačnije oko 20 kilograma. Dodatnih 34 kilograma mogu se uštedeti opcionim karbon-keramičkim kočnicama umesto čeličnih diskova. Lakši kočioni sistem sa čeljustima koje mogu biti u crvenoj, plavoj ili sivoj boji standardno je deo RS Dynamic Package Plus, koji maksimalnu brzinu podiže do čak 305 km/h.
Za razliku od mehanike, enterijeri modela Audi RS6 Avant i RS7 Sportback ponajmanje je menjan. Sedišta su presvučena Valcona kožom, sa štepovima u obliku saća, dok su bokovi centralne konzole i ručica selektora pogona presvučeni Dinamica mikrovlaknima, što je materijal koji nastaje od 45% reciklirane PET ambalaže.
Na vozačev ekran od 12.3” dodat je “shift light”, kada je osmostepeni Tiptronic menjač u manuelnom modu. Isto tako, svetlosna indikacija govori kada je aktivan launch control i kada je najbolji trenutak za polazak iz mesta.
Cene za unapređene Audi RS modele tek će biti saopštene, ali svakako će biti više od do sada važećih.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Dizelu je odzvonilo

Ako je suditi prema izjavi prvog čoveka marke Volvo Hakana Samuelssona, švedski proizvođač automobila ...

Kia ima spreman novi SUV pod imenom Seltos

Kia ima spreman novi SUV, zove se Seltos, i pokazuje neke nove pravce ove ...

Honda CR-V – tragom akcije

Nedavno je do nas stigla informacija o akcijskoj ponudi Honde CR-V po specijalnoj ceni ...

Formula 1 – VN Francuske pripala Verstappenu

Trka Formule 1 za Veliku nagradu Francuske vozila se na stazi Paul Ricard u ...

Otkriven je osveženi Porsche Cayenne

Otkriven je osveženi Porsche Cayenne i Cayenne Coupe sa unapređenom kabinom, novim ekranima i ...

Tesla će naknadno ugrađivati kompjutere za autonomnu vožnju

Tesla je predstavio svoj kompjuter za “potpuno autonomnu vožnju” u aprilu, a uskoro bi ...