fbpx

Većina budžeta Koenigsegga odlazi na homologacije

Ako brinemo da samo kod nas homologacija mnogo košta, Christian Von Koenigsegg tvrdi da ima još veće brige i ogromne troškove

Foto: Koenigsegg

Projektovati i napraviti serijski automobil koji će zadovoljiti propise i zakone zemalja širom sveta nije ni jednostavno ni jeftino. Homologacija automobila legalnog za saobraćaj mora da prođe kroz mnogo koraka, a dok velikoserijska proizvodnja troškove nastale neophodnim homologacijama može da razbije na velik broj vozila, za male proizvođače kao što je Koeniggseg ovi troškovi su veliki kao planina.
Christian Von Koenigsegg i menadžer za homologacije u Koenigseggu David Tugas objašnjavaju šta sve čeka jednog proizvođača i tvrde da je na neophodno ispunjavanje propisa i zakona svih vrsta otišlo 60% budžeta kompanije u poslednjih nekoliko godina. U zanimljivom filmu David Tugas objašnjava svu složenost i troškove homologacija.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ssang Yong Musso – upotrebljivi nosorog

Testirajući SsangYong Musso, otkrili smo da njegovo ime znači „Nosorog“, ali i da nosorog ...

Nismo Hybrid stiže kao „naslednik“ Nissan GT-R-a

Nismo Hybrid stiže kao „naslednik“ Nissana GT-R tokom ove decenije i to kao jedinstveni ...

Loeb ne vozi Reli u Švedskoj po svojoj želji

Devetostruki WRC šampion Sebastien Loeb neće voziti za Hyundai na predstojećem reliju u Švedskoj, ...

Rođendan legendi: Opel Ascona i Manta pune 50 godina

1970. godine Opel je izvršio revoluciju u srednjoj klasi. Opel Ascona je bila prototip ...

Sainzu u Peugeotu 6. maratonska etapa Dakara

Carlos Sainz u Peugeotu je pobednik 6. maratonske etape Dakar relija Carlos Sainz je ...

Kako Nissan X-Trail uspeva da bude najprodavaniji?

Da li išta postane najprodavanije na svetu tek tako? Da li je nešto godinama ...