fbpx

Većina budžeta Koenigsegga odlazi na homologacije

Ako brinemo da samo kod nas homologacija mnogo košta, Christian Von Koenigsegg tvrdi da ima još veće brige i ogromne troškove

Foto: Koenigsegg

Projektovati i napraviti serijski automobil koji će zadovoljiti propise i zakone zemalja širom sveta nije ni jednostavno ni jeftino. Homologacija automobila legalnog za saobraćaj mora da prođe kroz mnogo koraka, a dok velikoserijska proizvodnja troškove nastale neophodnim homologacijama može da razbije na velik broj vozila, za male proizvođače kao što je Koeniggseg ovi troškovi su veliki kao planina.
Christian Von Koenigsegg i menadžer za homologacije u Koenigseggu David Tugas objašnjavaju šta sve čeka jednog proizvođača i tvrde da je na neophodno ispunjavanje propisa i zakona svih vrsta otišlo 60% budžeta kompanije u poslednjih nekoliko godina. U zanimljivom filmu David Tugas objašnjava svu složenost i troškove homologacija.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ferrari otkrio planove i biće mnogo struje

 Ferrari je prema najavi otkrio svoje srednjoročne planove – biće mnogo novih modela i ...

Continental predstavio novi SportContact 7

Continental je predstavio SportContact 7 novu generaciju svog UUHP pneumatika namenjenu automobilima velike snage ...

Lotus odustao od elektrifikacije

Lotus odustao od elektrifikacije, barem potpune, a pogon svojih modela potražiće u super-hibridu visokih ...

Predstavljen je novi Ford Tourneo Connect

Predstavljen je novi Ford Tourneo Connect, a o ovom multifunkcionalnom komercijalnom vozilu znamo skoro ...

Uhapšen šef Force India F1 tima Vijay Mallya

Vijay Mallya direktor Formula 1 tima Force India uhapšen je u Londonu, prema zahtevu ...

Dacia Sandero Stepway – jednostavno do multimedije

Dacia Sandero Stepway je dokazala da se lako može doći do efikasnog multimedijalnog sistema ...