Toyota je konačno predstavila dugo najavljivani i očekivani Hilux sa brojnim tehnološkim unapređenjima i novim motorom
Toyota je predstavla dugo najavljivani i očekivani novi Hilux, koji u generaciji formalno definisanoj za 2021. donosi brojna unapređenja, tehnička,tehnološka i sigurnosna.
Nova Tyota Hilux je stilom karoserija sada mnogi bliže aktuelnom dizajnerskom izrazu koji je popularni pick-up približio oštrijem stilu kakav se može videti na modelu RAV 4. Međutim, mnogo važnije novine nalaze se „ispod kože“ Hiluxa.
U svom novom izdanju pogon Hiluxa je 2.8 litarski turbodizel sa 201KS i 500 Nm maksimalnog obrtnog momenta, koje isporučuje već od 1.600 o/min, dok će u ponudi ostati i dosadašnja pogonska jedinica od 2.4 litre sa nepromenjenom snagom. U prvom saopštenju Toyota navodi i da je „ler“ gas sada sa 850 o/min smanjen na 650 o/min, kako bi se smanjila potrošnja ali i povećala trakcija pri polasku iz mesta. Donji postroj je dobio značajna unapređenja. Lisnate opruge su drugačije specifikacije, a hod amortizera je produžen.
U enterijeru možda i nisu toliko vidljive novine osim novog višenamenskog ekrana dijagonale od 8“, sa Apple CarPlay konekcijom, ali je nivo bezbednosti Hiluxa značajno unapređen. U višim paketima opreme Hilux će dolaziti sa Toyota Safty Sense paketom sigurnosnih sistema, koji, između ostalog, donosi pre-collision system, dynamic radar cruise control i lane departure alert. Toyota nije specifično navela kada na koje tržšte dolazi novi Hilux, ali će to svakako biti tokom ove godine. Takođe, zanimljiva je i najava da bi se mogao pojaviti GR Hilux, pojačana i sportskija verzija ovog pick-up-a, koja bi konkurisala Ford Ranger Raptoru.
Show Comments