Opel je predstavio potpuno novu Mokku, koja nema nikakve veze sa prethodnom Mokkom X
Opel je predstavio potpuno novu Mokku, koja je osim što je iz imena izgubila slovo X, izgubila i bilo kakvu vezu sa prethodnim modelom Mokka X. Između ostalog, kada je reč o gubljenju, nova Mokka je izgubila čitavih 120 kilograma u odnosu na odlazeći kompaktni SUV. Ova impresivna dijeta postignuta je prelaskom na CMP platformu modela Peugeot 2008. Među drastične novine stiže i podatak da je dosta manja od prethodnika – kraća je za 12.5 cm, ali na dužem međuosovinskom rastojanju, doduše za simboličnih 2 milimetra, što je postignuto skraćivanjem prepusta preko točkova. Sa svojih 4.15 metara, Mokka je sada još više prilagođena korišćenju u urbani uslovima.
Uprkos “skraćenju”, Mokka bi trebala i dalje ostati funkcionalna. Prtljažni prostor je sa 350 ltara skoro identičan sa odlazećim modelom. U slučaju kada se radi o električnoj verziji, zahvaljujući baterijama smeštenim u pod vozila, torziona krutost je povećana za čak 30%.
Iako će kupcima biti ponuđena sa benzinskim i dizel motorima koje će deliti sa Peugeotom 2008, Opel će novu Mokku agresivni usmeriti u električnom pravcu. Pogon je jedan elektromotor od 100 kW (136KS), sa 260 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a pored ubedljivih ubrzanja koja omogućava karakteristika elektro motora, električna Mokka ima maksimalnu brzinu od 150 km/h. Uz bateriju od 50 kWh, prema WLTP standardu merenja, autonomija novog Opela je 322 kilometra u “Normal” modu vožnje, dok se u “Eco” modu postiže još bolji učinak baterije. Na istosmernom brzom punjaču od 100 kW do 80% kapaciteta baterija se puni za 30 minuta.
Pored potpuno drugačijeg dizajna karoserije ćiji stil je nazvan “Vizor”, a koji definitivno koristi elemente legendarnog modela Opel Manta, nova Mokka je dobila i potpuno drugačiji enterijer u odnosu na stari model, u koji je stiglo i mnogo novih tehnologija. Između ostalog, u Mokku je ugrađen novi napredni tempomat sa stop&go funkcijom, kao i panoramska kamera za vožnju unazad sa vidnim poljem od 180°. Uz više pakete opreme kupci će imati na raspolaganju digitalne instrumente sa ekranom od 12” kao i multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir dijagonale od 10”, koj su smešteni jedan pored drugog. U evropske auto salone, nova Opel Mokka stiže krajem leta.
Show Comments