fbpx

Audi osvežio svoje popularne modele Q5 i SQ5

Audi je predstavio svoje osvežene bestsellere Q5 i SQ5 za kozmetičkim ali i mnogim tehničkim novinama

Do kraja ove godine počeće prodaja osveženih modela Audi Q5 i SQ5, koji će do kupaca stići sa kozmetičkim novinama ali brojnim tehničkim unapređenjima. Kao i uvek, na temu spoljašnjosti Q5 i SQ5 dobli su novi dizajn grila hladnjaka i LED farova, koji sada više liče na bombastičnog brata iz kuće Audi RS6 Avant. Opciona S-Line oprema imaće svoju šestougaonu verziju grila hladnjaka, a novi je i prednji odbojnik, sa agresivnije oblikovanim uvodnicima vazduha i drugačijim štitnikom donjeg dela. Po prvi put je u modelima Q5 i SQ5 među opcijama i inovativna Matrix LED tehnologija farova, koja je standardna za najviši paket opreme. Pozadi su izmene nešto manje ali i dalje ostaje OLED tehnologija među opcijama, kojima vozač prilikom poručivanja vozila prema sopstvenoj želji može da bira između nekoliko vezija svetlosnog potpisa i tako personalizuje svoje vozilo.
Za modelnu 2021. Audi Q5 je kao standard dobio blagi niskonaponski hibrid, a u paketu sa četvorocilindarskim turbo benzincem i 13KS više, pa sada nudi 261KS. Unapređena je i Q5 40 TDI verzija. Takođe je opremljena blagim hibridom, aluminijumski blok motora je detaljno prerađen pa je sada lakši za 20 kilograma, dok je samo kolenasto vratilo (radilica) olakšano za 2.5 kilograma. Popularni dvolitarski dizel točkovima sada isporučuje 204 KS i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Za one koji žele još više elektrifikacije ali i snage, Audi je pripremio i Plug-in verziju Q5, koja uz 2.0 turbo benzinac ima i elektromotor smešten između SUS motora i sedmostepenog DSG menjača, a napaja se iz 14.1 kW baterije. Ovaj pogonski paket nudi obećavajućih 362KS i 500 Nm maksimalnog obrtnog momenta, ali i oko 35 kilometara vožnje na elektro pogon. Najsnažniji SQ5 zadržava praktično iste specifikacije, pa uz standardni Quattro pogon i semostepeni DSG menjač, točkovima isporučuje 350KS i 500 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Uz sportsku verziju SUV-a mogu ići adaprtivni amortizeri kao i opciono vazdušno ogibljenje sa podešavanjem visine vozila.
U enterijeru svaki Q5 dobija najnoviji i tri puta brži MIB 3 infotejment paket sa ekranom osetljivim na dodir dijagonale od 10.1”, a godinama prisutni rotacioni kontroler MMI sistema potpuno je zamenjen komandama na ekranu. Potpuno digitalni Audi Virtual Cockpit postao je standard za dva najviša paketa opreme, dok je bežični Apple CarPlay standard u svim paketima opreme.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Red Bull i Ricciardo najbrži prvog dana testova Formule 1

Prvi da zvaničnih testova Formule 1 na stazi Catalunja pripao je Danielu Ricciardu u ...

Renault Trezor najlepši na Concorso d’Eleganza Villa d’Este

Renaultov koncept električnog vozila pod imenom Trezor je od strane žirija Concorso d’Eleganza Villa ...

Touareg će biti prvi plug-in hibrid iz VW R odeljenja

Pored kompletne ponude novih električnih modela, VW će elektrifikovati i neke od postojećih, pa ...

Ferrari poklonio dvostruku pobedu Mercedesu

Trka Formule 1 u Bahreinu je bila tipična postavka: dok jednom ne smrkne, drugom ...

Test Toyta Hilux 2.8 Invincible – korak bliže SUV-u

Moglo bi biti nagradno pitanje od kada Toyota proizvodi Hilux i koliko je do ...

Toyota i Idemitsu zajednički do čvrstih baterija

Toyota i Idemitsu zajednički do čvrstih baterija spremnih za velikoserijsku proizvodnju i efikasnijih od ...