Od nove Mokke pa nadalje, svi naredni modeli Opel nosiće redizajnirani logo brenda
Opel je svoju ponudu obogatio novom Mokkom, iz koju stižu brojne novine. Mokka je prvi novi model koji ima Opel Vizor kao buduće lice brenda i potpuno digitalni kokpit budućnosti, Pure Panel. Natpis “Mokka” je dizajniran posebnim fontom i sada je smešten na sredini zadnjih vrata ispod Opelove munje. Logo legendarne marke je takođe prepravljen i krasiće sve buduće modele nemačkog proizvođača automobila.
„Prsten je sada tanji, elegantniji, precizniji i karakterističniji. Ovo još više naglašava munju“, kaže potpredsednik Dizajna Mark Adams. „Svi detalji su oštri sa vrlo malim radijusom. Opelov natpis je integrisan u donji deo prstena – kao fino graviranje u komadu nakita. To pokazuje čistu nemačku preciznost. Integrisana „munja“ istaknuta je u Vizoru i smeštena na zadnjim vratima u centralnom delu“.
Munja u krugu ukrašava sve Opelove modele od 1963. godine. U zavisnosti od modela i godine proizvodnje, amblemi se malo razlikuju. Od 1970. godine postavljene su jasne smernice za dizajn u svim oblastima kompanije. Ovaj dizajn je prvi put redizajniran 1987. godine. Sledeće modernizacije su usledile u novom milenijumu, u kojima je bljesak munje poprimio trodimenzionalni oblik, sa logotipom kompanije i amblemom kojem su se približavali. Od 2016. godine, Opelove modele krasi precizno isklesana hromirana munja. Zvanični logo kompanije dizajniran je u modernom ravnom obliku u leto 2017. Redizajnirana munja za buduća vozila sada se savršeno uklapa u dvodimenzionalni logo za reklamiranje i digitalnu komunikaciju.
Show Comments