fbpx

Unapređeni Kia Stinger

Kia je upravo predstavila nešto više podataka o unapređenom Stingeru

Pored osveženog dizajna je unapređeni Kia Stinger dobio i Kijine najnovije asistencijske i bezbednosne sisteme, kao i nekoliko promena u kabini za više prostora i udobnosti. “Stinger i dalje postavlja standarde kod Kije, skoro dekadu od 2011. i prvog predstavljanja konceptnog vozila Kia GT. Još uvek je Stinger auto fokusiran na užitak u vožnji, koji je sposoban prelaziti velike razdaljine udobno i sa stilom,” rekao je Tomas Šemera, vođa odeljenja za razvoj proizvoda. “Unapređeni model nastao je na Stingerovom renomiranom grand touring karakteru, sa osveženim dizajnom, novim motorima i tehnologijama, kao i većom praktičnošću što će povećati njegovu privlačnost širom sveta.”

Unapređeni Kia Stinger na jesen će biti lansiran u Južnoj Koreji, a do kraja godine očekuju ga u ostatku sveta. Poboljšani Stinger pruža obogaćenu ponudu turbo benzinskih motora, koji se mogu pohvaliti dobrim ubrzanjem i brzim odzivom na vozačeve inpute, dok ujedno nude prefinjeno grand touring iskustvo u dugim vožnjama. Američki kupci Stingera ekskluzivno će imati u ponudi i novi motor i to ‘Smartstream’ 2.5 TGDi motor snage 304 KS pri 5.800 obr./min. Najveći obrtni moment novog 4-cilindraša od 422 Nm raspoloživ je između 1.650 i 4.000 obrtaja na minut, što znači da vozači lagano održavaju brzinu u svim uslovima vožnje.
Najsnažniji motor u Stingerovoj motornoj ponudi – 3,3-litarski T-GDI twin-turbo 6-cilindraš iz Kijine motorne porodice Lambda – ostaja nepromenjen. Može se pohvaliti najvećom snagom od 370 KS pri 6.000 obr./min i obrtnim momentom od 510 Nm u rasponu od 1.300 do 4.500
obr./min. 2,0-litarski turbo benzinski 4-cilindrični Theta motor, koji je kod Stingera još od 2017., praktično je nepromenjen, što znači da je njegova najveća snaga 255 KS pri 6.200 obr./min, dok je najveći obrtni moment od 353 Nm između 1.400 i 4.000 obr./min. Sva tri motora prenose snagu do točkova preko uglađenog 8-stepenog automatika, koji je odlično usklađen sa gran turismo karakterom.
U središtu Stingerove osvežene kabine je unapređeni ekran na dodir sa infotainment sistemom koji sa novom funkcionalnošću zadovoljava visoka očekivanja kupaca. Zavisno od tržišta Stinger će od sada opcionalno nuditi novi 10,25-inčni ekran na dodir. Bluetooth multi-povezivost korisnicima omogućava povezivost dva uređaja istovremeno – jednog za handsfree telefoniranje i upotrebu multimedije, a drugog samo za upotrebu medija. Napredni, fleksibilan i deljiv ekran korisnicima omogućava istovremenu kontrolu ili praćenje različitih funkcija vozila. Sistem standardno omogućava upotrebu platformi Apple CarPlay i Android Auto, sa glasovnim upravljanjem većine funkcija, kao što su npr. grejanje i hlađenje, audio uređaj i navigacija. Umesto dosadašnjeg 7,0″ sada je tu 8,0-inčni ekran na dodir, koji omogućava povezivanje preko platformi Android Auto i Apple CarPlay. Vozači zavisno od opreme vozila mogu birati između dve instrument table. Dosadašnji standardni 3,5-inčni mono-TFT zamenio je 4,2-inčni kolor TFT LCD ekran, koji vozaču nudi bolju vidljivost i prikazuje širi izbor informacija. Pored toga na raspolaganju je i potpuno digitalni 7,0-inčni ‘Supervision’ instrument – kolor ekran visoke rezolucije sa živahnom grafikom za različite načine vožnje koji vozaču nudi kristalno čiste informacije.
Unapređeni Stinger donosi nova pomagala za povezivost vozila, koja povećavaju udobnost svih putnika u vozilu. Zavisno od tržišta i opremljenosti vozila među ove tehnologije spada daljinsko paljenje motora (Remote Engine Start), koje vlasnicima Stingera omogućava daljinsko paljenje motora upotrebom pametnog ključa. Na određenim tržištima će se pomoću Kijine aplikacije UVO daljinski predaktivirati grejanje i hlađenje sedišta kako bi se pre ulaska u vozilo u kabini napravio prijatan ambijent i izbeglo neprijatno sedenje na vrućem ili hladnom sedištu. Nove asistencijske tehnologije (ADAS) kao pomoć vozaču i za zaštitu putnika Poboljšani Kia Stinger ima iste asistencijske sisteme ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) kao pre, a dobio je nekoliko novih pomagala i nadogradnji, koji pružaju još veću
zaštitu vozaču, saputnicima i ostalim učesnicima u saobraćaju.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Genesis, Hyundai i Kia imaju najmanje problema?

Prema poslednjem istraživanju J.D. Power-a, Genesis, Hyundai i Kia imaju najmanje problema među novim ...

Rimac Nevera više nije najbrža na svetu

Rimac Nevera više nije električni automobil sa najboljim ubrzanjem na planeti – primat preuzima ...

Hyundai i20 N šampion Top Gear’s Speed Week

Hyundai i20 N proglašen je šampionom 2021. nedelje brzine Top Gear-a nakon što je ...

Za marku Lancia renesansa počinje danas

Za marku Lancia današnji dan je dan početka renesanse – saopšten je desetogodišnji plan ...

Nova generacija Audija R8 stiže 2020., bez SUS motora?

U najnovijem izveštaju se navodi da je Audi Sport ipak odlučio da će biti ...

Hyundai Srbija isporučila prvih 12 Kona EV u Sombor

Hyundai Srbija isporučila prvih 12 od ukupno 24 vozila KONA EV somborskom taksi udruženju ...