fbpx

Novi Bentley Continental GT ima 782 KS

Novi Bentley Continental GT ima 782 KS iz hibridnog pogona koji kombinuje V8 benzinac i pomoć elektromotora

Bentley Continental GT Hybrid

Novi Bentley Continental GT ima 782 KS iz hibridnog pogona koji kombinuje V8 benzinac i pomoć elektromotora. Bentley se nedavno oprostio od starog Continental GT-a poslednjom verzijom sa V8 abgeratom – Edition 8. Samo nedelju dana kasnije, britanski luksuzni brend već prikazuje svoj novi model, koji, ruku na srce, izgleda kao obnovljena verzija automobila prvobitno lansirana još 2017. godine.
Bez obzira na to, kompanija je otkrila rane slike i tehničke specifikacije “novog” Continentala. Kao što se i očekivalo, budući „Conti GT“ koristi Bentley “Ultra Performance Hibrid” baziran na V-8. Motor sa unutrašnjim sagorevanjem dobio je pomoć elektromotora (i manju uprosečenu emisiju CO2) za kombinovanu snagu od 782 KS i masivnih 1.000 Nm obrtnog momenta. Ove brojke maksimalne snage su čak i veće od 6.0 W-12 ugrađenog u Baturu, koji može da razvije „samo“ 740 KS. Još nesaopšteni paket baterija će imati dovoljno struje za 80 kilometara po WLTP ciklusu, dakle nešto manje u EPA testu. Bentleyev najmoćniji serijski automobil ikada, pored snage dobija i upravljanje na sva četiri točka i pogon na sva četiri točka sa vektorisanjem obrtnog momenta. Ostale tehničke zenimljivosti uključuju amortizere sa dva ventila, diferencijal sa ograničenim proklizavanjem i 48-voltnu električnu tehnologiju aktivnih poprečnih stabilizatora.

Bentley Continental GT Hybrid

Sve ove nadogradnje će transformisati novi Continental GT u „najdinamičniji drumski Bentley automobil u 105-godišnjoj istoriji kompanije“. Brojevi performansi nisu otkriveni, ali bi mogao biti čak i brži od starog Continental GT Speed. Ugašenom kupeu sa W-12 motorom bilo je potrebno tri i po sekunde da dostigne brzinu od 100 km/h sa mesta pre nego što je dostigao maksimalnih 335 km/h. Govoreći o W12 twin-turbo 6,0-litarsko agregatu, proizvodnja se završava sa poslednjim primercima ultra-ekskluzivnog Batura. Ukoliko u budućnosti uopšte postoji novi Continental GT Speed, on sigurno neće imati dvanaest cilindara. Iako masa vozila nije navedena, logika nam govori da je poprilično teži od starog V-8 modela nakon dodavanja hibridnih elemenata. Njegov prethodnik je gazio vagu sa skoro 2.350 kilograma, tako da se nemojte previše iznenaditi ako hibridni Continental GT pređe granicu od 2.500 kilograma kao što je to učinio stari W-12. Međutim, to ne bi trebalo da zabrinjava, pošto je Continental GT raskošan luksuzni kruzer, a ne agilan sportski automobil za vožnju po stazi. Continental GT sledeće generacije debituje u junu kao kupe, a uskoro će verovatno uslediti i kabriolet.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Volvo završio sa dizel motorima

Volvo završio sa dizel motorima nakon 45 godina ugradnje, a poslednji proizvedeni model sa ...

Test BMW iX xDrive50

BMW iX xDrive50 tek drugi je model iz Minhena nastao na namenskoj električnoj platformi ...

Mercedes menja strategiju sa najluksuznijim modelom

Mercedes menja strategiju sa najluksuznijim modelom i umesto S-Klase i EQS-a postojaće jedan model ...

Kad kažem neću – mislim hoću

Sedmi po veličini kineski proizvođač automobila Great Wall pokazao je interes za kupovinu brenda ...

Nova Ford Kuga veća i lakša

Ford je predstavio novi Escape, tačnije identičan model koji se u Evropi prodaje pod ...

Skrivena blaga – tajne Renaultovih gluvih komora

U Renaultovim tajanstvenim komorama, izolovanim od zvučnih i elektromagnetnih talasa, opsežno se testiraju prototipovi ...