fbpx

Novi Bentley Continental GT ima 782 KS

Novi Bentley Continental GT ima 782 KS iz hibridnog pogona koji kombinuje V8 benzinac i pomoć elektromotora

Bentley Continental GT Hybrid

Novi Bentley Continental GT ima 782 KS iz hibridnog pogona koji kombinuje V8 benzinac i pomoć elektromotora. Bentley se nedavno oprostio od starog Continental GT-a poslednjom verzijom sa V8 abgeratom – Edition 8. Samo nedelju dana kasnije, britanski luksuzni brend već prikazuje svoj novi model, koji, ruku na srce, izgleda kao obnovljena verzija automobila prvobitno lansirana još 2017. godine.
Bez obzira na to, kompanija je otkrila rane slike i tehničke specifikacije “novog” Continentala. Kao što se i očekivalo, budući „Conti GT“ koristi Bentley “Ultra Performance Hibrid” baziran na V-8. Motor sa unutrašnjim sagorevanjem dobio je pomoć elektromotora (i manju uprosečenu emisiju CO2) za kombinovanu snagu od 782 KS i masivnih 1.000 Nm obrtnog momenta. Ove brojke maksimalne snage su čak i veće od 6.0 W-12 ugrađenog u Baturu, koji može da razvije „samo“ 740 KS. Još nesaopšteni paket baterija će imati dovoljno struje za 80 kilometara po WLTP ciklusu, dakle nešto manje u EPA testu. Bentleyev najmoćniji serijski automobil ikada, pored snage dobija i upravljanje na sva četiri točka i pogon na sva četiri točka sa vektorisanjem obrtnog momenta. Ostale tehničke zenimljivosti uključuju amortizere sa dva ventila, diferencijal sa ograničenim proklizavanjem i 48-voltnu električnu tehnologiju aktivnih poprečnih stabilizatora.

Bentley Continental GT Hybrid

Sve ove nadogradnje će transformisati novi Continental GT u „najdinamičniji drumski Bentley automobil u 105-godišnjoj istoriji kompanije“. Brojevi performansi nisu otkriveni, ali bi mogao biti čak i brži od starog Continental GT Speed. Ugašenom kupeu sa W-12 motorom bilo je potrebno tri i po sekunde da dostigne brzinu od 100 km/h sa mesta pre nego što je dostigao maksimalnih 335 km/h. Govoreći o W12 twin-turbo 6,0-litarsko agregatu, proizvodnja se završava sa poslednjim primercima ultra-ekskluzivnog Batura. Ukoliko u budućnosti uopšte postoji novi Continental GT Speed, on sigurno neće imati dvanaest cilindara. Iako masa vozila nije navedena, logika nam govori da je poprilično teži od starog V-8 modela nakon dodavanja hibridnih elemenata. Njegov prethodnik je gazio vagu sa skoro 2.350 kilograma, tako da se nemojte previše iznenaditi ako hibridni Continental GT pređe granicu od 2.500 kilograma kao što je to učinio stari W-12. Međutim, to ne bi trebalo da zabrinjava, pošto je Continental GT raskošan luksuzni kruzer, a ne agilan sportski automobil za vožnju po stazi. Continental GT sledeće generacije debituje u junu kao kupe, a uskoro će verovatno uslediti i kabriolet.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Emil Frey Auto Centar predstavio prvi MAR2020 salon u Srbiji

Kompanija Emil Frey Auto Centar d.o.o. otvorila je vrata svog potpuno renoviranog salona po ...

Lynk&Co prvi put u Srbiji na BG Car Show 2024

Lynk&Co prvi put u Srbiji predstavljen na BG Car Show 2024, u okviru ekspanzije ...

Carlosa Sainza brine pouzdanost Minija

Carlos Sainz brani titulu prošlogodišnjeg pobednika Dakara, ali u drugom automobilu Dakar reli 2019. ...

Hyundai Tucson – treća…?

Povratnik po imenu i naslednik za nijansu manjeg modela, Hyundai Tucson je definitivno više ...

Rosberg X Racing tim šampion prve Extreme E sezone

Prva sezona Extreme E šampionata električnih offoradera završena je u Engleskoj, a titula je ...

NCAP zvezdice za velike i za male

Najnoviji EuroNCAP testovi doneli su odlične rezultate a prvi alfin SUV Stelvio, novu Opel ...