Porsche pokazao aktuelnu liniju modela na stazi centra NAVAK

U prvoj nedelji septembra Porsche Centar Beograd u saradnji sa Porsche AG iz Štutgarta omogućio je klijentima i novinarima da testiraju aktuelnu linju Porsche vozila

U prvoj nedelji septembra Porsche Centar Beograd i Porsche AG iz Štutgarta omogućili su klijentima i novinarima da testiraju aktuelnu liniju Porsche vozila i steknu nova iskustva koja obezbeđuje jedna od najprestižnijih marki u auto industriji. Porsche Road Tour obuhvatao je tri različite dinamične vožnje na stazi Navak, kao i tridesetak kilometara dugačku vožnju lokalnim putevima Srema.

U poslednjem navedenom delu, učesnici događaja su imali priliku da se uvere u iznenađujuću udobnost i prelep zvuk motora Carrere 4S Cabriolet, vozne karakteristike Cayenne Coupea, kao i brutalnu snagu modela Panamera Turbo S E-Hybrid koji pokreće čitavih 680 KS.

Zanimljivo je da Cayenne Coupe, uprkos svojoj zakošenoj liniji krova, nije izgubio mnogo u pogledu na mesto koje nudi putnicima na zadnjoj klupi, kao ni na zapremini prtljažnog prostora. Osvrtom preko svog ramena, vozač neće videti mnogo toga kroz zadnji prozor, ali će moći da se osloni na ugrađene vozačke asistencije i bude siguran da neće udariti u stubić prilikom vožnje unazad.

Na off-road delu događaja smo se uverili da Cayenne ne mora biti “princeza asfalta” i da je u stanju da pokaže zube i van asfalta. Uz blokadu srednjeg i zadnjeg diferencijala, Cayenne je sa lakoćom savladavao strme uspone, čak i iz sredine iz mesta, “twister” poligon, dok se HDC sistem postarao za bezbednost automobila i učesnika tokom spuštanja sa uzbrdica.

Naravno, ne treba izostaviti ni činjenicu da je Porscheov veliki SUV veoma zanimljiv i u pesku kada se izabere prilagođena postavka vozila, ali i da je u stanju da prođe kroz prepreke u vidu malo dublje vodene površine.

Diskutabilno najisčekivaniji deo događaja za mnoge bila je vožnja sportskih modela na asfaltnom delu staze, pogotovo izdanja legendarnog 911 Carrera. Uz dobro organizovanu zamenu vozača svako je imao priliku da vozi, i da se vozi, u novoj Carreri 4S, 718 Boxteru, i naravno Caymanu. Spram mogućnosti praćenja i vozačkih veština učesnika ove sekcije događaja, naš instruktor sportske vožnje i automobilista Andrej Kulundžić je pojačavao ili smanjivao tempo vožnje.

Ovakav događaj ne bi bio to što jeste da organizatori nisu uključili i prijateljsko takmičenje u vidu ispita spretnosti. Nama lično slalomska vožnja kroz čunjeve „tamo i nazad” na vreme, ništa manje nije bila zanimljiva od ostalih sekcija ove prezentacije.

Osim što je pokazao da u svoju malenu kabinu može da smesti i vozače preko dva metra, Porsche Cayman GTS je demonstrirao da nije sve u visokoj maksimalnoj brzini. Ležanje i prijajanje malog kupea je zaista vrhunsko, što ga čini jednim od najboljih automobila za Autocross događaje.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Lexus Design Award 2019. pripala specijalnom grudnjaku

Srećom, auto industrija se ne spominje samo u kontekstu zagađivača, nego ponekad i humanosti ...

Ferrari mora povratiti samopouzdanje Vettelu

Ross Brawn, bivši šef tima i vlasnik tima, kaže da Ferrari mora povratiti samopouzdanje ...

Gliser „izglisirao“ preko automobila koji ga je vukao

Navikli smo da nam internet donosi bizarne scene iz celog sveta, a ova saobraćajno-nautička ...

Opel predstavio prvi električni reli automobil

Opel je predstavio prvi električni reli automobil na svetu, baziran na poslednjoj generaciji modela ...

Dodge Charger SRT Hellcat će napasti Pikes Peak

Ime modela sa kojim će Dodge napasti Pikes Peak dugo je gotovo kao i ...

Svećica sreću kvari

Lewis Hamilton je relativno lako došao do 61. pobede u karijeri, a najverovatnije i ...