fbpx

Euroimpex postao generalni uvoznik Opela za Srbiju

Opel nastavlja sa razvojem poslovne strategije kroz novi model poslovanja na delu teritorije Balkana

Izborom kompanije koja će biti novi uvoznik za Srbiju, Severnu Makedoniju, Crnu Goru, Kosovo I Albaniju, Opel nastavlja sa razvojem svoje poslovne strategije na odabranim tržištima Evrope. Sa ciljem da očuva I unapredi održivi rast u regionu, proizvođač automobila je doneo odluku da u navedenim zemljama poslovanje vodi priznata I uspešna kompanija Euroimpex, kao nezavisni lokalni uvoznik i partner. Osnovan 1990. godine kao mala kompanija sa tri zaposlena , EUROIMPEX je uspeo da ostvari impozantan rast u poslednjih trideset godina, pre svega kao uvoznik Peugeot vozila , brenda iz PSA grupe kojoj I Opel pripada.
Ugovor je potpisan. Nakon zaključivanja planirane transakcije, EUROIMPEX će postati ekskluzivni uvoznik za Srbiju, Severnu Makedoniju, Crnu Goru, Kosovo I Albaniju preuzimanjem kompletnog poslovanja. Svi koji su zaposleni u Opelovom predstavništvu će biti preuzeti od strane novog uvoznika u skladu sa važećim zakonima, najkasnije do dana kada transkacija bude zaključena.
Kompletna transakcija I pokretanje novog poslovnog modela će biti aktivirani nakon zvaničnog odobrenja nadležnih institucija za zaštitu konkurencije.
“Ova odluka još jednom pokazuje da su ciljevi PACE! strateškog plana naši vodeći principi. Novi organizacioni model će naše poslovanje učiniti još agilnijim I efikasnijm, a samim tim I konkurentnijim. “, izjavio je Xavier Duchemin, Opel/Vauxhall izvršni direktor za prodaju, postprodaju I marketing. “Duboko smo uvereni da će naš brend u budućnosti još uspešnije poslovati u Srbiji, Severnoj Makedoniji, Crnoj Gori, Kosovu I Albaniji”.
Saradnju sa Peugeotom kompanija EUROIMPEX je počela 1992. godine, a zvanični uvoznik za Makedoniju je postala 1994. godine. EUROIMPEX je uvoznik Peugeot vozila za teritoriju Srbije, Severne Makedonije, Crne Gore, Kosova I Albanije u poslednjih pet godina. Od početka saradnje prodato je preko 20.000 Peugeot vozila.
Na navedenom delu Balkana, tokom 2019. godine Opel je prodao oko 2.500 vozila I u godinama koje dolaze, za cilj ima održivi rast I profitabilno poslovanje.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Opelova akcija čišćenja lagera

Sjajnom specijalnom letnjom akcijom čišćenja lagera Opel je svim svojim klijentima omogućio da po ...

Peugeot 508 SW stiže na salon u Parizu

Nakon odličnog prijema nakom premijere 508 prošle godine u Frankfurtu, Peugeot sprema karavan izadnje ...

Novo rukovodstvo i struja za spas Smarta

Daimler menja rukovodstvo u pokušaju da udahne novi život Smartu Iako se maleni Smart ...

Novi Porsche Taycan Turbo S ima 952 KS

Novi Porsche Taycan Turbo S ima 952 KS, do 100 km/h stiže za 2.3 ...

Toyota GR Supra dobila manuelni menjač

Toyota GR Supra dobila je manuelni menjač za vozače koje ne zadovoljava ono što ...

Da li su točkovi od 23 cola maksimum?

U poslednjih 25-30 godina točkovi na automobilima drastično su porasli, i postavlja se pitanje ...