Ares Design S Project pogonu i donjem postroju Corvette daje sasvim novo značenje, a mogao bi i do kupaca
Iza S Projecta Ares Designa stoji Dany Bahar, bivši CEO Lotusa, pa bi trebalo da zna šta radi. A ono što vidimo je deluje sasvim ozbiljno. Super aerodinamični dvosed izgleda fantastično, kada je u pitanju karoserija. Očigledno, firma Ares je shvatila da je razvijanje sopstvenog pogona i prenosa prevelik zalogaj, pa se poslužila dobro poznatim receptom – preuzimanjem tuđeg, naravno, potpuno legalno i legitimno.
Ares Design S Project koristi aktuelni Corvette C8 kao izvor pogona. Praktično, kompletna šasija je preuzeta od C8, što znači 6.2 litarski V8 sa osmostepenim DCT menjačem, mada uz poznati pogon stižu neke zanimljive brojke. Kompanija navodi da LT2 V8 isporučuje čak 710 KS i 969 Nm maksimalnog obrtnog momenta pri 5.150 o/min, i dodaje da je motor u stanju da se zavrti do čitavih 9.000 o/min. Drugim rečima, motor ostvaruje 200 KS više, i može da se vrti 2.500 o/min više od agregata koji se ugrađuje u aktuelni Corvette. Pri tom je atmosferski. Očigledno, V8 motor nije ni blizu serijski.
Bahar odbija sa otkrije koje tajne krije pogon njegovog super sportiste, i kaže da je povećanje snage postignuto mehaničkim modifikacijama, a dodaje i da je nemoguće elektronskim puten izvesti toliko povećanje snage. Dodaje i da je zvuk koji proizvodi Ares Design S Project inspirisan zvukom koji je proizvodila Formula 1 u eri V10 motora.
Ares Design najavljuje da će proizvesti 24 komada S Pojecta u naredne dve godine, i kupcima ga ponuditi po ceni od 500.000 evra, a ujedno najavljuje da će uskoro ponuditi i dodatne verzije ovog modela, bez da zalazi u detalje o kakvim verzijama bi se moglo raditi. Nama jedino pada na pamet kabrio verzija ove radikalne modifikacije Corvette.
Show Comments