fbpx

Rossi zvanično potpisao za SRT Yamaha tim

Valentino Rossi i SRT Yamaha tim su u Barseloni saopštili da je ugovor konačno i potpisan i da će voziti u sezoni 2021.

Foto: Yamaha MotoGP

Mesecima se spekulisalo da bi Valentno Rossi svoju MotoGP karijeru mogao nastaviti na Yamahi, ali u jedninom satelitskom timu koji koristi motocikle ove marke. Potom, nakon što je Fabio Quartararo potpisao ugovor sa fabričkim Yamaha MotoGP timom, mesecima se pričalo da Rossi samo što nije i zvanično potpisao za malezijski tim, koji je u samo dve godine nastupa u MotoGP klasi učinio mnogo. Rossi je izjavljvao da je 99% siguran da će nastaviti MotoGP karijeru i u svojim 50-im godinama i to u SRT-u, međutim, kako je šef tima Razlan Razlani izjavio, tih preostalih 1% do Rossijevog angažmama nisu bili tako mali kako se čini.

Foto: Yamaha Racing

Ugovor je konačno potpisan, Rossi će u 2021. voziti motocikl fabričke specifikacije, ali u bojama tima koji je nastao u okviru trkačke staze Sepang, a uz podršku moćne nacionalne petrohemijske kompanije Petronas. Iako Razlani nije zalazio u detalje ugovora, upravo je Petronas želeo da zaštiti svoje interese i investicije koji postaju potpuno drugačiji dolaskom zvezde kalibra Valentina Rossija, u jedan u osnov još uvek mali i nov tim, koji će 2021. sa Rossijem ući u svoju tek treću MotoGP sezonu. Razlani je potvrdio da je bilo mnogo pravnih aktivnosti kako bi se usaglasili svi sponzori i poslovni partneri i investitori kako tima tako i Rossija, ali da je srećom sve na kraju došlo na svoje mesto.

Foto: Yamaha Racing

Koliko se može saznati, iako Razlani kaže da Rossi ne dolazi samo da bi popunio tim nego da bi postizao i ozbiljne rezultate, ugovor je potpisan samo za jednu sa opcijom produžavanja, ali u skladu sa odlukom italijanskog vozača da li se oseća spreman i konkurentan na stazi. Tim pre, postaje zanimljiva izjava koju je Rossi dao u Bareseloni, u kojoj je praktično negirao svoj dosadašnji stav. Mnogo puta upitan da li sebe vidi kao vlasnika i prvog čoveka sopstvenog MotoGP tima, Rosi je odgovarao da je to prevelik zalogaj za njega sa previše umešanog novca i da se zadovoljava Sky VR46 timovima u Moto3 i Moto2 klasi. Međutim, sada je promenio stav, i kaže – zašto da ne, i to već za sezonu 2022.? Šta više, kaže da je sa Linom Jarvisom, šefom Yamaha Racinga razgovarao o mogućoj isporuci motocikala. Međutim, iako više ne odbija mogućnost, Rossi i dalje insistira da je prerano o tome pričati i da njegov VR46 tim svojom organizacijom i strukturom nije dovoljan i spreman za ulazak u najviši rang MotoGP takmičenja.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Kaciga čuva glavu, lice, ali često i život motociklista

Uz kompletnu zaštitnu opremu, vožnja motocikla je bezbednija, udobnija i zabavnija, a u novom ...

Vožnja motociklom prouzrokovala šumski požar

Požar je započeo u parku za off road vozila u Cleveland Nacionalnoj šumi u ...

Marquez pokorio i Aragon i Yamahe

Marquez uverljivo do pol pozicije, istorijski uspeh za Apriliju, problemi za KTM Marc Marquez ...

Predstavljen WithU Yamaha RNF MotoGP Racing Team

U Veroni je predstavljen WithU Yamaha RNF MotoGP Racing Team koji će pokušati da ...

Yamaha penzionisala R6 i predstavila sportski R7

Kada nešto prestane da se traži napraviš ono što se traži – Yamaha penzionisala ...

Počela je MotoGP grmljavina testovima u Maleziji

Zimska pauza je završena, po prvi put u 2019. zagrmeli su MotoGP motocikli na ...