fbpx

Leopard Racing ulazi u MotoGP?

Uporedo sa krajem MotoGP sezone 2021. ističu ugovori velikoj većini timova, što otvara mogućnost za ulazak novih imena kao što je Leopard Racing

Foto: Yamaha Racing

Na kraju MotoGP sezone 2021. svim timovima osim KTM-a, koji su u okviru International Race Teams’ Association (IRTA) ističe ugovor sa Dornom koja je organizator MotoGP šampionata. U osnovi, nema najavljenih povlačenja od strane Ducatija, Yamahe, Honde, Aprilije i Suzukija, tim pre što su već neki angažovali svoje vozače i za period nakon 2021. Sa druge strane, obnavljanje „kolektivnog“ ugovora prilika je i za ulazak novih timova, koji se u izvesnom smislu već najavljuje željama Suzukija i Aprilije za satelitskim timovima od 2022. godine. Svakako, tu je i priča koja već dugo stoji o mogućem Rossijevom VR46 Yamaha timu.

Foto: Leoaprd Racing / mirco lazzari mircolazzari@yahoo.it

Pojavile su se priče da je trostruki osvajač titula u Moto3 klasi Leopard Racing zaiteresovan za prelazak u najviši rang svetskog motociklističkog šampionata. Christian Lundberg, šef Leoparda kaže da se razgovori vode, ali da su spekulacije u padoku pretvoreni u gotovu stvar.

Foto: Leopard Racing / mirco lazzari mircolazzari@yahoo.it

Lundberg kaže da jesu zainteresovani, i da bi voleli da budu u mogućnost da uđu u MotoGP 2022., nikako sledeće godine. Lundberg priznaje da je MotoGP klasa privlačna za svaki tim, ali da su još uvek daleko od ulaska, mada dodaje i da će procenit da li su spremni za takav korak, a i da li će na gridu biti mesta za još jedan tim. Trenutno, Dorna vidi 22 vozača na startnom gridu kao idealan broj učesnika, mada nije tajna da se još dva dodatna mesta čuvaju, po većini upravo za budući VR46 MotoGP tim.

Foto: Ducati//Reale Avintia

U osnovi, mesto bi se moglo naći. Postoje određene nesigurnosti u opstanak tima Esponsorama Racing, bivšeg tima Avintia, nakon isteka ugovora 2021. a čije mesto na gridu bi mogli kupiti Leopard ili VR46, ukoliko požele da startuju 2022. Rossi je nekoliko puta komentarisao mogućnost prelaska njegovog VR46 u najvišu klasu, ali stalno podseća da bi u tom slučaju njegov tim morao strukturalno i organizaciono umnogome porasti. „Za 2021. nema šanse, ali za 2022. stvari bi se mogle promeniti i postoji mogućnost“, kaže Rossi.
Najnoviji tim koji je napravio prelazak iz niže u višu klasu takmičenja je malezijski SRT, čij vozač Fabio Quartararo ima tri pobede ove godine i trenutno vodi u šampionatu sveta. Sledeće godine za SRT Yamaha tim voziće Valentino Rossi, koji je potpisao ugovor samo za sezonu 2021. dok je drugom vozaču tima Francu Morbidelliju sedište obezbeđeno i za 2022. godinu.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Marquez od starta do pobede u Brnu

Marquez nije dozvolio nikakva iznenađenja i uzbuđenja na trci u Brnu, samo lažnu nadu ...

Xross Challenge 2019

Honda Srbija već petu godinu za redom partner je najvećeg “enduro” moto događaja u ...

Vlada Sri Lanke eksperimentiše sa novim tipom goriva

Vlada Šri Lanke eksperimentiše sa novim tipom benzina za motocikle i tricikle kako bi ...

Vinalesu na poklon MotoGP pobeda

Maveric Vinales je konačno pretvorio pol poziciju u pobedu i postao šesti pobednik u ...

Dvostruka pobeda za Ducati

Na mokroj stazi Sepang, Dovizioso je zadržao teoretske šanse za borbu za titulu, Lorenzo ...

Marquezu pol u Nemačkoj, Yamahe ponovo brze

Marquez ponovo nepobediv u kvalifikacijama, Yamahe brze, Ducat tone sve dublje Marc Marquez je ...