fbpx

Mercedes predstavio Maybach S Klasu

Nova Mercedes-Maybach S-Klasa kombinuje savršenstvo i visokotehnološka rešenja nedavno predstavljenog  modela Mercedes-Benz sa tradicijom Maybach modela

Od lansiranja na tržište 2015. godine, širom sveta je isporučeno oko 60.000 primeraka Mercedes-Maybach S-Klase. U 2019. godini, sa oko 12.000 jedinica, prodato je više Mercedes-Maybach S-Klasa modela nego ikad ranije. Stopa rasta u Kini meri je dvocifrena. Pored Kine, glavna tržišta poslednjih godina bila su Rusija, Južna Koreja, SAD i Nemačka. Nova Mercedes-Maybach S-Klasa će nastaviti priču o uspehu. Kombinuje savršenstvo i visokotehnološka rešenja nedavno predstavljenog najsavremenijeg modela Mercedes-Benz sa ekskluzivnošću i tradicijom Maybach modela. Međuosovinski razmak koji je za 18 cm produžen u poređenju sa dugom varijantom Mercedes-Benz S-Klase u potpunosti daje prednost zadnjem delu. Zahvaljujući standardnim Executive sedištima i šofer paketu (Chauffeur), zadnji deo postaje udoban prostor za rad ili odmor. Dopunjeni su ekskluzivnim detaljima kao što su velike ukrasne površine na zadnjem delu prednjih sedišta i između dva zadnja putnika.

Mercedes-Maybach S-Klasa ima 18 cm produžen međuosovnski razmak u odnosu na LWB S klasu, pa su dimenzije vozila 5469/1921/1510 milimetara. Prepoznatljive karakteristike na prednjem delu vozila uključuju poklopac motora sa hromiranim rebrima i Mercedes-Maybach hladnjaku. To je vrlo prepoznatljivo po vertikalnim, trodimenzionalnim trakama. Reč MAYBACH elegantno je integrisana u hromirani okvir rešetke. Zadnja vrata su šira od onih kod bratskih modela, a C stubovi imaju fiksno oslanjanje (fixed quarterlight). Ekskluzivnost naglašava logotip brenda Maybach na C stubu. Na zahtev, Mercedes-Maybach S-Klasa može biti opremljena komfornim zadnjim vratima sa električnim asistencijom.

Unutrašnjost Mercedes-Maybach S-Klase zasnovana je na potpuno novom dizajnu enterijera Mercedes-Benz S-Klase. Izgleda da izvajani izgled kontrolne table, središnje konzole i naslona za ruke lebdi iznad prostrane unutrašnjosti. Dostupno je do pet ekrana. Standardno je uključen 12,8-inčni OLED centralni ekran kao visokotehnološki kontrolni centar. 12,3-inčni 3D ekran za vozača sa trodimenzionalnim prikazom ostalih učesnika u saobraćaju i izraženim efektima dubine i senke dostupan je na zahtev.

Karakterističan izgled displeja za vozača u Exclusive režimu prikaza naglašava poseban status Mercedes-Maybach modela: okruživanje instrumenata izrađeno je u posebnoj roze zlatnoj boji.
Ova boja se takođe koristi za aktivno ambijentalno osvetljenje (opciona oprema), tj. Animirani LED svetlosne trake sa inteligentnim funkcijama udobnosti i bezbednosti. Sa ružičasto zlatno belim sjajem, aktivno ambijentalno osvetljenje sada ima dve nove teme u boji.

Ekran za ulaz „Dobrodošli“ u zadnjem delu dočekuje putnike posebnom svetlosnom animacijom. Adaptivno zadnje osvetljenje premijerno je prikazano u Mercedes-Maybach-u. Ono prati želje putnika u nekoliko aspekata: pored osvetljenosti, veličina i položaj svetlosne tačke se može podesiti.

Takođe postoji širok opseg podešavanja između preciznog radnog svetla i opuštajućeg dnevnog svetla. MBUX Interior Assist prepoznaje brojne namere putnika. Prepoznaje pravac pogleda, pokrete rukama i govor tela putnika, kako bi pomogao automatskim funkcijama vozila kako situacija zahteva. Mercedes-Maybach S-Klasa takođe je u stanju da prepozna pokrete i pokrete zadnjih putnika uz pomoć 3D laserskih kamera u krovnoj oblozi.

Na primer, produživač pojasa za spoljna zadnja sedišta automatski nudi sigurnosni pojas kada MBUX Interior Assist prepozna putnikovu nameru da rukom posegne za pojasom. Funkcija upozorenja na izlazak je takođe proširena i može da registruje da putnik sa zadnje strane namerava da napusti vozilo. Aktivno ambijentalno osvetljenje ima ukupno 253 LED-a.

Motori Mercedes-Maybach S-Klase potiču iz Mercedes-Benz portfolija i delimično su električno potpomognuti. Elektrifikaciju vrši integrisani pokretački generator druge generacije (ISG). Ovo daje pojačanje do 15 kW, olakšava efikasno „jedrenje“ pri vožnji konstantnom brzinom, čini start/stop iskustvo još udobnijim i čini pogonski sistem u celini efikasnijim. Pogon na sva četiri točka je deo standardne oprema. Menjač 9G-TRONIC je dalje razvijen i prilagođen za ISG.
Opciono upravljanje zadnjom osovinom poboljšava upravljivost u urbanim sredinama. Na ovaj način se smanjuje krug okretanja do dva metra. Kupci mogu da biraju između dve varijante: upravljanje zadnjom osovinom od 4,5° i 10°. Umesto 13,4 metra, krug okretanja je 12,4 ili 11,4 metra.

Opciono, potpuno aktivno oslanjanje E-ACTIVE BODY CONTROL na 48V koristi stereo kameru za skeniranje puta ispred i neutralisanje neravnina. Takođe pruža dodatnu zaštitu u slučaju bočnog sudara, jer podiže nivo vozila. Može smanjiti opterećenje koje deluje na putnike, usmeravanjem sile udara ka posebno otpornim konstrukcijama u donjem delu vozila. Aktivnu kompenzaciju buke na putu kompanija koristi prvi put. Sistem smanjuje nivo neželjene buke niske frekvencije koristeći kontrafazne zvučne talase. Visokokvalitetni bas zvučnici Burmester® 4D sistema surround zvuka koriste se za reprodukciju zvuka.

U Mercedes-Maybach S-Klasa, posebna pažnja se uvek poklanjala bezbednosti u zadnjem delu. Prilikom jakih frontalnih sudara, zadnji vazdušni jastuk, koji je deo standardne opreme, znatno smanjuje opterećenje koje deluje na glavu i vrat putnika pozadi, koje se javlja kao posledica korišćenja sigurnosnih pojaseva. U Mercedes-Maybach S-Klasi putnici u zadnjem delu prvi put imaju prednost automatskog produžavača pojasa. Indirektni je poziv za vezivanje kaiša, a takođe čini postupak pogodnijim. Produžetak pojasa je integrisan u podesivi naslon sedišta Executive, i stoga uvek u pravom položaju za suvozača.

U svakodnevnoj vožnji, novi i prošireni sistemi pomoći ublažavaju stres vozača, kako to situacija zahteva prilikom prilagođavanja brzine vozila, održavanjem rastojanja, upravljanja i promene trake. To omogućava vozaču da duže ostane budan i da sigurnije i udobnije stigne do odredišta. Kada opasnost preti, sistemi pomoći u vožnji mogu reagovati u skladu sa situacijom i ublažiti ozbiljnost mogućih sudara ili ih čak izbeći. Kada je potpuno opremljen i ako su uključeni PRE-SAFE® Impulse Side i sigurnosni pojasevi, unutrašnjost Mercedes- Maybach modela ima ukupno 18 vazdušnih jastuka.

Sa DRIVE PILOT-om, očekuje se da uslovno automatizovana vožnja u Mercedes-Benz vozilima uđe u serijsku proizvodnju od druge polovine 2021. Na odgovarajućim deonicama autoputa i gde je gustina saobraćaja velika, DRIVE PILOT može ponuditi da preuzme vožnju, u početku do zakonski dozvoljene brzine od 60 km/h.
Na brojnim tržištima prodaja Mercedes-Maybach S-Klase započeće pre kraja ove godine. Nemačka će slediti na proleće 2021 godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Od 2021. obavezne sigurnosne asistencije

Evropska komisija objavila je nova pravila po kojima će od 2021. sva vozila iz ...

Dakar reli se seli u Saudijsku Arabiju

Kao što se već moglo videti, Dakar reli je bio sve manje dobrodošao u ...

Da li Audi A6 vodi u “svetom ratu” velike trojke?

Svaki novitet nemačkog premijum “triumvirata” izaziva ogromnu pažnju i to ne samo kod kupaca ...

Atrakativna ponuda za Seat Aronu 1.0 TSI Style

U Porsche SCG Seat Arona Style 1.0 TSI sa bogatim paketom opreme i DSG ...

Opel predstavio prvi električni reli automobil

Opel je predstavio prvi električni reli automobil na svetu, baziran na poslednjoj generaciji modela ...

Šta nam donose BMW, Mini i Honda u 2018.

Na događaju organizovanom za novinare u Slakamenu, predstavnici Delta Motorsa i Delta Automoto osvrnuli ...