Kriza ili ne, ali za spektakl novca ima uvek, reče Kia i predstavi novi logo uz vatromet za Guinnessovu knjigu rekorda
Covid-19 pandemija izazvala je poremećaje u proizvodnji i prodaji automobila, mada se stvari polako vraćaju na svoje mesto. A bila kriza ili ne, zgleda da za spektakl novca ma uvek. Barem ga Kia ima obzirom da je na fascinantno spektakularan način predstavila svoj novi logo, koji se najavljuje već skoro dve godine.
Uz novi slogan “Pokret koji inspiriše”, koji će neko vreme ići iz sve Kia promotivne kampanje i zameniće dosadašnji “Snaga da iznenadi”. Logo je redizajniran tako da podseća na rukopis, a predstavljen je na nebu iznad Incheona u Južnoj Koreji iz postavljanje Guinnessovog rekorda. Čak 303 pirotehnička drona lansirala su stotine raketa koje su vatrometom iscrtale novi logo, koji simbolizuje novi početak za Kiju. Ovaj skupoceni šou ujedno je uvrstio Kiju u čuvenu knjigu rekorda za najveći broj bespilotnih letelica koje simultano lansiraju vatromet.
Uz promenu slogana na “Pokret koji inspiriše” koji je zaštićen kao intelektualno vlasništvo, marka će prema “Planu S” 15. januara saopštiti novine u poslovnom planu, koji će doneti i određene promene u modelnoj ponudi. Tokom 2021. godine kompanija najavljuje čak pet noviteta, koji su u osnovi bili planirani za covidom okovanu 2020. Među novitetima je novi Sportage koji stiže ubrzo, ali i nekoliko modela koji nisu relevantni za evropsko tržište. U drugom delu 2021. godine očekuje se i novi električni SUV, kao i osvežavanje nekoliko modela, ali i Pck-up, kao i još jedan veliki SUV.
Show Comments
Dušan Nedeljković
КИ… Nedostaje im „A“.