fbpx

Renault Megane Conquest odličan na Euro NCAP testu

Osvajanjem maksimalnih 5 zvezdica na testiranju Euro NCAP-a novi Renault Mégane Conquest je ušao u krug najsigurnijih vozila na tržištu

Novi Renault Mégane Conquest je konstruisan na modularnoj platformi CMF-B, isto kao i Captur. To znači da se odlikuje optimizovanom strukturom karoserije, redizajniranim sedištima i zatezačima sigurnosnih pojaseva sa pirotehničkim predzatezačima i ograničivačima opterećenja za optimalnu potporu za sve putnike. Renault je uz to i ambasador tehnologije Fix4sure za sprečavanje podvlačenja tela ispod sigurnosnog pojasa.
Elegantne linije i jedinstveni profil čine novi Renault Mégane Conquest pravim porodičnim SUV-om. Vrlo je prostran i udoban i omogućava jednostavno postavljanje dečijih sedišta na bočna zadnja sedišta.

Foto: Renault

Sveobuhvatna ponuda sistema za pomoć u vožnji za više udobnosti i sigurnosti
Novi Renault Mégane Conquest je opremljen najnovijom generacijom sistema za pomoć u vožnji. Ovi sistemi uključuju sistem za pomoć u vožnji autoputem i u saobraćajnim gužvama, prepoznavanje saobraćajnih znakova, upozorenje na mrtvi ugao, upozorenje na izlazak iz vozne trake i sistem za održavanje vozila u saobraćajnoj traci. Svi ovi sistemi su garancija sigurnije i opuštenije vožnje. Na primer, kad aktivni sistem kočenja u nuždi otkrije bicikliste ili pešake, upozorava vozača na opasnu situaciju i aktivira kočnice ako vozač ne reaguje na vreme. Još jedan od faktora koji utiču na sigurnost je povećana vidljivost ostvarena uz pomoć kamere od 360°, serijskih Full LED prednjih svetala, automatskog uključivanja svetala i samozatamnjujućeg unutrašnjeg retrovizora.
Nezavisno od vremenskih uslova, danju ili noću, prilikom preticanja ili prestrojavanja, u vožnji gradom ili prilikom parkiranja, ove tehnologije za pomoć u vožnji su u službi veće sigurnosti za svakoga i opuštenije vožnje a istovremeno smanjuju rizik od opasnih situacija, bilo da ste vozač, putnik ili učesnik u saobraćaju izvan vozila.

Foto: Renault

Sportski, hibridan i prostran
Uprkos hibridnom pogonu, uzbudljivim linijama i sportskoj dinamičnosti Renault Mégane Conquest ne pristaje na kompromise u pogledu prostranosti, cene ili potrošnje goriva. To su ključna obeležja ovog modernog SUV coupéa idealnog za porodice koje će ceniti njegovu prostranost, udobnost i osećaj udobnosti u vožnji. I sve to uz najviši nivo aktivne i pasivne sigurnosti za sve putnike i učesnike u saobraćaju.

Foto: Renault

Hibridni pogoni
Renault Mégane Conquest je hibridan i jer ga pokreću isključivo elektrifikovani motori:
– S jedne strane tu je puni hibrid E-TECH 145 sa svim prednostima električnih vozila bez potrebe za punjenjem: do 80 % vremena vožnje gradom je na struju, do 40 % niža potrošnja u poredjenju sa ekvivalentnim benzinskim motorom i manje emisije CO2 za maksimalni užitak u tihoj i udobnoj vožnji uz brz odaziv.
– S druge strane, benzinski motori sa 12 V mikrohibridima (TCe 140 i TCe 160), koji su sinonim štedljivosti, fleksibilnosti i užitka u vožnji. Mikrohibridizacija motora smanjuje potrošnju goriva i emisije CO2 i uglađeno pokreće motor za još veću udobnost u vožnji. Mégane Conquest svojim jedinstvenim konceptom ruši konvencije. Namenjen je za međunarodno tržište i spreman da pokori brzorastući segment C-SUV-ova. Novim Méganeom Conquest Renault je postao prvi proizvođač automobila za široki krug kupaca koji je na evropskom tržištu ponudio SUV coupé, vrstu vozila dosad rezervisanu za premium marke.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Stiže najjača maca ikada

Jaguar Land Rover Special Vehicle Operations (SVO) danas su saopštili da će uskoro za ...

JLR plovi po uzburkanim vodama

Jaguar Land Rover se nakon godina uspeha ponovo našao u jako uzburkanim vodama Kada ...

Japanci su i za gorive ćelije, ne samo struju

Japanske vlasti podržavaju inicijativu o sve većoj proizvodnji automobila koji koriste hidrogen kao pogonsko ...

Maserati uz GranTurismo Zeda obustavlja proizvodnju u Modeni

Nakon 12 godina proizveden je poslednji primerak Maserati GranTurisma, a pogon u Modeni priprema ...

Sebastien Ogier WRC šampion ipak nije iznad zakona

Vozač fabričkog tima Toyota je imao živopisan vikend – došao je do još jedne ...

Dodge Charger SRT Hellcat će napasti Pikes Peak

Ime modela sa kojim će Dodge napasti Pikes Peak dugo je gotovo kao i ...