fbpx

Hyundai za Konu N pripremio osmostepeni DCT menjač

Prvi SUV kompanije Hyundai visokih performansi biće dostupan sa osmostepenim menjačem sa dodatnim podmazivanjem sa dvostrukom spojnicom

Hyundai Motor je otkrio najnovije detalje potpuno novog modela KONA N. Prvi SUV kompanije Hyundai visokih performansi biće dostupan sa osmostepenim menjačem sa dodatnim podmazivanjem sa dvostrukim kvačililom, poznat kao N DCT, pružajući karakteristike visokih performansi za još zabavniju vožnju.
N DCT je poboljšana verzija kompanijskog u kući razvijenog 8DCT, osmostepenog menjača sa dvostrukim kvačilom sa dodatnim podmazivanjem. Da bi bio pogodan za N modele, 8DCT je dobio poboljšanja u izdržljivosti, omogućavajući mu da odgovori na zahteve vozila visokih performansi. Sa 2,0-litarskim T-GDI motorom daje najbolje performanse primenom jedinstvenih prenosnih odnosa. Kontrolna jedinica menjača je kalibrisana za N, što rezultira bržim prebacivanjem i omogućava niz ekskluzivnih karakteristika vožnje.
Hyundai N DCT tehnologija prvi put je ugrađena u VELOSTER N, modelu dostupnom u Severnoj Americi i Koreji, a na novi i30 N je došla kao rezultat dragocenih povratnih informacija Hyundai N zajednice. Kod potpuno nove KONA N, Hyundai je u sve kombinacije opreme ugradio N DCT.

DCT menjač sa dodatnim podmazivanjem je strukturno sličan manuelnom menjaču, što ga čini slično efikasnim pri isporuci snage i odzivu menjača. Za razliku od menjača “suvog tipa, DCT menjač sa dodatnim podmazivanjem koristi dve električne pumpe za ulje kako bi smanjio količinu trenja između pokretnih delova i za bolje hlađenje kvačila, omogućavajući tako veći prenos obrtnog momenta kroz menjač .
Sistem električne pumpe sastoji se od pumpe za ulje sa visokim protokom, koja je odgovorna za podmazivanje zupčanika i hlađenje kvačila, i pumpe za ulje pod visokim pritiskom, koja napaja ulje u akumulator i održava pritisak potreban za kontrolu menjanja brzina. Zajedno osiguravaju da DCT menjač sa dodatnim podmazivanjem može funkcionisati sa minimalnim gubicima snage motora, što rezultira boljom ekonomičnošću goriva kao dobrodošao sporedni efekat. Ovaj novi, ažurirani sistem pumpi povećava broj primena za N DCT menjač sa dodatnim podmazivanjem, čineći ga optimalnim za primene sa velikim obrtnim momentom. Prednosti su dvojake: Ovaj sistem rezultira poboljšanim performansama povećanjem maksimalnog dozvoljenog obrtnog momenta, a vozilo je zabavnije u vožnji zbog povećane efikasnosti prenosa snage i performansi ubrzanja.
Pored povećanih performansi, primena N DCT takođe poboljšava dinamiku vožnje. Ulje za rashladno sredstvo konstantno održava kvačilo na optimalnoj radnoj temperaturi, sprečavajući pregrevanje tokom vožnje visokih performansi kada je automobil napregnut do krajnjih granica. Međutim, čak i na zakrčenim putevima ili strmim nagibima gde je prenosnik pod većim naporom, N DCT će garantovati mirno i stabilno putovanje.
N DCT omogućava ekskluzivne funkcije visokih performansi koje će sigurno ozariti vozačevo lice: N Pover Shift, N Grin Shift i N Track Sense Shift. Ove funkcije poboljšavaju mogućnosti automobila korišćenjem različitih modova vožnje.
N Power Shift (NPS) se uključuje kada automobil ubrzava sa više od 90 procenata gasa, ublažavajući na taj način svako smanjenje obrtnog momenta tokom prenosa stepena prenosa da bi isporučio maksimalnu snagu točkovima. Ovo poboljšava zabavu u vožnji dajući “osećaj pritiska” prilikom prebacivanja u višu brzinu. Prateći zvuk praska koji dolazi iz delimičnog preseka izduvnih gasova u cilindru naglašava sportske performanse.
N Grin Shift (NGS) maksimizira performanse motora i DCT za 20 sekundi. Da bi postigao maksimalno ubrzanje, automobil će direktno prebaciti u najprikladniju brzinu. Da bi se aktivirao, vozač pritiska namensko dugme na upravljaču i na grupi počinje odbrojavanje koje pokazuje preostale sekunde za ovu funkciju. Nakon završetka „pojačanja“, vozači moraju da sačekaju najmanje 40 sekundi da bi ga ponovo koristili. Ova karakteristika omogućava vozaču da iskoristi puni potencijal automobila sa samo jednim dugmetom – na primer, u jurnjavi za najboljim vremenom kruga. To može biti od korist pri preticanju ili približavanju na autoputu.
Potpuno nova KONA N sa N DCT biće najnoviji dodatak porodici Hyundai N, Hyundai-evoj liniji visokih performansi, inspirisanoj moto sportom. Kombinuje beskompromisne performanse N modela sa udobnošću SUV-a. Ljubitelji performansi će ceniti 2.0 T GDI motor sa 280 KS. Odlikuje se ujednačenim karakteristikama snage koje pružaju veći obrtni momenat i snagu pri srednjim i velikim obrtajima. Nova, veća količina obrtnog momenta koristi više potencijala motora u svakodnevnim situacijama u vožnji. Nova karakteristika snage motora takođe poboljšava ubrzanje u opsegu srednjih i velikih brzina i pruža visoke performanse, čak i u promenjivim spoljnim temperaturnim uslovima.
Potpuno nova KONA N sa N DCT biće najnoviji dodatak porodici Hyundai N, Hyundai-evoj liniji visokih performansi, inspirisanoj moto sportom. Kombinuje beskompromisne performanse N modela sa udobnošću SUV-a. Ljubitelji performansi će ceniti 2.0 T GDI motor sa 280 KS. Odlikuje se ujednačenim karakteristikama snage koje pružaju veći obrtni momenat i snagu pri srednjim i velikim obrtajima. Nova, veća količina obrtnog momenta koristi više potencijala motora u svakodnevnim situacijama u vožnji. Nova karakteristika snage motora takođe poboljšava ubrzanje u opsegu srednjih i velikih brzina i pruža visoke performanse, čak i u promenjivim spoljnim temperaturnim uslovima.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Jednim pogledom: svi noviteti do kraja 2017. godine

 U toku 2017. godine na evropskom tržištu će se  pojaviti oko 150 novih automobila. ...

Ferrari Purosange konačno pokazan javnosti

Ferrari Purosange je otkriven javnosti, poslednji stiže na teren, a da li će biti ...

SSC Tuatara baš nema sreće sa rekordom

SSC Tuatara je postavila rekord za najbrži serijski automobil koji je osporen, a u ...

Mercedes E-klase ima mali motor u Turskoj

Mercedes E-klase ima mali motor u Turskoj zbog ogromnih poreza, ali i dalje košta ...

Honda u problemima sa proizvodnom

Honda je u problemima sa dobavljačima delova i komponenti i drastično smanjuje proizvodnju u ...

Evropski kupci vole Toyotine hibride

Prodaja Toyotih vozila s HSD pogonom 2018. dostigla je nivo od pola miliona primeraka ...