fbpx

Volkswagen osvežio Polo – u salonima na jesen

Volkswagen je nastavio sam osvežavanjem modela a na red je došao Polo koji je dobio nova stilska obeležja marke

Volkswagen je nastavio da harmonizuje izgled svoje ponude, pa je u sklopu osvežavanja Polo dobio izgled karoserije koji ga je približio modelima Glf 8, Arteon i ID.3. Na prezentaciji, šef dizajna Volkswagena jednostano je objasnio ovaj trend – veza Pola i Golfa 8 nam je važna obzirom da Polo čini prepoznatljivim i širim vozilom nego do sada.
LED potpisi već više od decenije čine važan stilski deo svakog automobila, pa je i Polo, koji je do sada prodat u više od 18 miliona komada u svojoj istoriji dugoj 45 godina, dobio nove LED potpise. Sada su LED svetlosne grupe i napred i pozadi deo standardne opreme a ne opcionali, ali se među opcijalima nalaze matrix LED svetla nazvana IQ.Light.
Kao i pri svakom osvežavanju modela VW polo je dobio novi modifikovani prednji i zadnji odbojnik. Novina na zadnjem delu, pored nedavno uvedenog novog VW bedža je i centralno smešteno ime modela na vratima prtljažnika. Zanimljivo je da je osveženi Polo za 2022. godinu, zbog novih odbojnika postao i par milimetara duži od dosadašnjeg modela.
Svakako, pored stilskih novina u svakom osveženom modelu uvode se i nove tehnologije, pa VW neće razočarati kupce – među opcijama pojavio se Travel assist, sistem autonomne vožnje Nivoa 2 koji je debitovao u Passatu a kombinuje adaptivni tempomat i sistem održavanja kolovozne trake i omogućava poluautonomnu vožnju sve do brzine od 200 km/h. Ni Polo u baznoj opremi nije ostao bez tehnološkog unapređenja, pa se u standardnoj opremi nalazi asistencija za održavanje kolovozne take.
U enterijeru VW Polo je dobio infotejment najnovije generacije sa standardnim ekranom osetljivim na dodir dijagonale od 6.5”, dok je opcioni i znatno veći ekran od 9.2 inča.
Novina su i klizači kontrole temperature u kabini koji su preuzeti direktno od Golfa 8. Redizajnirani upravljač sa komandama takođe je deo osvežavanja, a vozača će dočekati i velika digitalna instrument tabla dijagonale 8.0”.
Pogonska ponuda je ostala neizmenjena. Benzinski trocilindraši od 999 cm³ imaju 80 KS, 95 KS ili 110 KS, dok verzija na CNG ima 90 KS, a uz snažnije motore opciono se može dobiti i DSG menjač.
Početak prodaje novog Pola najavljen je za treći kvartal ove godine, što znači da od jeseni stiže u salone.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

BMW M8 pri kraju razvoja

Iako je u izvesnoj fazi promocije nove Serije 8 BMW navodio da M8 nije ...

Kad kažem neću – mislim hoću

Sedmi po veličini kineski proizvođač automobila Great Wall pokazao je interes za kupovinu brenda ...

IAA u Frankfurtu u dubokoj krizi

Salon automobila u Frankurtu je u dubokoj krizi, i teško da će opstati u ...

Porsche postavio neobičan rekord na Nurburgringu

Trenutno, Porsche drži rekord na legendarnoj stazi Nürburgring, zahvaljujući modelu 911 GT2 RS, međutim ...

Volvo EM90 je veliki električni MPV

Volvo EM90 je veliki električni MPV sa šest udobnih sedišta i pogonom na zadnjim ...

Predstavljen BMW 330e, i nije naivan

BMW je objavio detalje o 330e, plug in verziji nove “Trojke”, i uopšte nisu ...