fbpx

Volkswagen osvežio Polo – u salonima na jesen

Volkswagen je nastavio sam osvežavanjem modela a na red je došao Polo koji je dobio nova stilska obeležja marke

Volkswagen je nastavio da harmonizuje izgled svoje ponude, pa je u sklopu osvežavanja Polo dobio izgled karoserije koji ga je približio modelima Glf 8, Arteon i ID.3. Na prezentaciji, šef dizajna Volkswagena jednostano je objasnio ovaj trend – veza Pola i Golfa 8 nam je važna obzirom da Polo čini prepoznatljivim i širim vozilom nego do sada.
LED potpisi već više od decenije čine važan stilski deo svakog automobila, pa je i Polo, koji je do sada prodat u više od 18 miliona komada u svojoj istoriji dugoj 45 godina, dobio nove LED potpise. Sada su LED svetlosne grupe i napred i pozadi deo standardne opreme a ne opcionali, ali se među opcijalima nalaze matrix LED svetla nazvana IQ.Light.
Kao i pri svakom osvežavanju modela VW polo je dobio novi modifikovani prednji i zadnji odbojnik. Novina na zadnjem delu, pored nedavno uvedenog novog VW bedža je i centralno smešteno ime modela na vratima prtljažnika. Zanimljivo je da je osveženi Polo za 2022. godinu, zbog novih odbojnika postao i par milimetara duži od dosadašnjeg modela.
Svakako, pored stilskih novina u svakom osveženom modelu uvode se i nove tehnologije, pa VW neće razočarati kupce – među opcijama pojavio se Travel assist, sistem autonomne vožnje Nivoa 2 koji je debitovao u Passatu a kombinuje adaptivni tempomat i sistem održavanja kolovozne trake i omogućava poluautonomnu vožnju sve do brzine od 200 km/h. Ni Polo u baznoj opremi nije ostao bez tehnološkog unapređenja, pa se u standardnoj opremi nalazi asistencija za održavanje kolovozne take.
U enterijeru VW Polo je dobio infotejment najnovije generacije sa standardnim ekranom osetljivim na dodir dijagonale od 6.5”, dok je opcioni i znatno veći ekran od 9.2 inča.
Novina su i klizači kontrole temperature u kabini koji su preuzeti direktno od Golfa 8. Redizajnirani upravljač sa komandama takođe je deo osvežavanja, a vozača će dočekati i velika digitalna instrument tabla dijagonale 8.0”.
Pogonska ponuda je ostala neizmenjena. Benzinski trocilindraši od 999 cm³ imaju 80 KS, 95 KS ili 110 KS, dok verzija na CNG ima 90 KS, a uz snažnije motore opciono se može dobiti i DSG menjač.
Početak prodaje novog Pola najavljen je za treći kvartal ove godine, što znači da od jeseni stiže u salone.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Zbog čega je Toyota prodala deonice u Tesli?

Iako je Toyota prodala sve svoje deonice u Tesla Motor Co, tek sada je ...

Novi Audi A7 tajno oružje

Audi A7 koji je u Detroitu upravo prikazan u svojoj drugoj generaciji, zvaničnici fabrike ...

Marka Pininfarina će imati liniju od pet modela

Pininfarina Battista počeće da stiže do svojih kupaca krajem 2020., a čini samo jedan ...

Sprema se novi Subaru BRZ i Toyota GT86

Za šest dana Subaru će predstaviti novu generaciju kupe BRZ, pa možemo pretpostaviti da ...

Moćni Bentley 6.75 V8 motor odlazi u penziju

Moćni 6.75 litarski V8 motor L Serije koji je decenijama pokretao luksuzne Bentley modele ...

Formula 1 – Ecclestone ima svoje viđenje finala

Nekadašnji šef i vlasnik Formule 1 Bernie Ecclestone ima svoje viđenje finalne trke u ...