fbpx

Honda ne zna u kom pravcu da krene sa RC213V

MotoGP tim HRC definitivno je u nezavidnom položaju – u Jerezu je nastupio sa tri različita RC213V motocikla, a u timu haos

Foto: Honda Racing Corporation

Za MotoGP tim HRC nikako da krene nabolje. Iako se zvezda tima Marc Marquez vratio na stazu, rezultati se nisu vratili. Da li je u pitanju nesporna činjenica da je Marquez nakon osmomesečne pauze zbog povrede ispao iz forme ili nešto drugo? Po svemu sudeći, u HRC-u se događaju neuobičajene stvari.
Nakon trke u Španiji koju je završio na 10. mestu, Pole Espargaro je otvoreno iskazao svoje nezadovoljstvo i neshvatanje situacije u timu. Potpuno razočaran, Espargaro je rekao da su u trci korišćene čak tri verzije Honde RC213V, i da se trkački vikend pretvorio u pravi nered. Španski vozač je otkrio da je jednu verziju Honde vozio Marquez, Takaaki Nakagami drugu (sa ramom iz 2020.), a on treću. Espagaro je imao nekoliko težih padova tokom vikenda, i daleko je od zadovoljnog. Kaže da motocikl nema trakciju, neće u krivine i nema dovoljno brzine, i dodaje – ne mogu da vozim mekano i tečno, nego sam ukočen, pokušavam da unapredim vreme pri kočenjima sve dok me kočnice ne izdaju i onda odem široko u krivini. U totalnom smo neredu, kaže Espargaro.

Foto: Honda Racing Corporation

Odmah posle trke za Veliku nagradu Španije, MotoGP karavan je ostao na zvaničnim test danima na istoj stazi Jerez, ali razvoj situacije po HRC nije sjajan. Marquez je napravio samo sedam krugova i povukao se iz vožnje zbog bolova u desnom ramenu i desnoj ruci, a i to malo krugova napravio je na dve verzije motocikla sa starim prošlogodišnjim i novim ramom. Sa mlađim bratom Alexom i Nakagamijem, Marquez je testirao i nove aerodinamičke oplate, koje podsećaju na rešenje koje koristi Yamaha na svojoj M1.

Foto: Honda Racing Corporation

Espargaro kaže da nema jedinstva u timu koje će da vodi u istom pravcu razvoja motocikla, ali i dodaje da je on samo zaposleni u Hondi i da je njegovo da radi i testira ono što mu se kaže. „Mislim da idemo suviše individualno, a ne timski, i to ima loše posledice po tim“, kaže Espargaro, i dodaje da ga najviše frustrira činjenica da ne zna šta nije uredu i šta treba da promeni.
Nakon solidne predsezone, ispostavilo se da u trci nema brzinu, i priznaje da je potpuno izgubljen, i da ne zna da li je problem on, ram, aerodinamika, elektronika ili nešto četvrto. „Svako koristi svoju verziju RC213V i ne znamo u čemu je problem i ne možemo da uporedimo podatke i rezultate“ zaključuje Espargaro i kaže da nema ideju šta da uradi da bude brži.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Marquez lavljeg srca do pol pozicije u Brnu

Marc Marquez je na poluvlažnoj stazi u Brnu imao najviše hrabrosti i preciznosti, ali ...

Volkswagen Grupa pregovara o prodaji Ducatija

Volkswagen Grupa održava preliminarne sastanke i pregovore sa potencijalnim kupcima Ducatija Prema pisanju Automotive ...

Marquez doživeo težak pad na prvom Moto GP treningu u Buriramu

Aktuelni MotoGP šampion i vodeći u šampionatu Marc Marquez doživeo težak pad na prvom ...

Dovizioso ubedljiv, Lorenzo prokockao podijum

Andrea Dovizioso je danas u Misanu podsetio zbog čega je prošle godine bio kandidat ...

MotoGP – na Sachsenringu najbrži Quartararo

MotoGP trka za Veliku nagradu Nemačke na stazi Sachsenring završila se pobedom Fabia Quartarara ...

Rossi se povlači – timske MotoGP kockice se polako slažu

Valentino Rossi je svojom odlukom o nastavku karijere držao konce dela prelaznog roka MotoGP ...