fbpx

Honda ne zna u kom pravcu da krene sa RC213V

MotoGP tim HRC definitivno je u nezavidnom položaju – u Jerezu je nastupio sa tri različita RC213V motocikla, a u timu haos

Foto: Honda Racing Corporation

Za MotoGP tim HRC nikako da krene nabolje. Iako se zvezda tima Marc Marquez vratio na stazu, rezultati se nisu vratili. Da li je u pitanju nesporna činjenica da je Marquez nakon osmomesečne pauze zbog povrede ispao iz forme ili nešto drugo? Po svemu sudeći, u HRC-u se događaju neuobičajene stvari.
Nakon trke u Španiji koju je završio na 10. mestu, Pole Espargaro je otvoreno iskazao svoje nezadovoljstvo i neshvatanje situacije u timu. Potpuno razočaran, Espargaro je rekao da su u trci korišćene čak tri verzije Honde RC213V, i da se trkački vikend pretvorio u pravi nered. Španski vozač je otkrio da je jednu verziju Honde vozio Marquez, Takaaki Nakagami drugu (sa ramom iz 2020.), a on treću. Espagaro je imao nekoliko težih padova tokom vikenda, i daleko je od zadovoljnog. Kaže da motocikl nema trakciju, neće u krivine i nema dovoljno brzine, i dodaje – ne mogu da vozim mekano i tečno, nego sam ukočen, pokušavam da unapredim vreme pri kočenjima sve dok me kočnice ne izdaju i onda odem široko u krivini. U totalnom smo neredu, kaže Espargaro.

Foto: Honda Racing Corporation

Odmah posle trke za Veliku nagradu Španije, MotoGP karavan je ostao na zvaničnim test danima na istoj stazi Jerez, ali razvoj situacije po HRC nije sjajan. Marquez je napravio samo sedam krugova i povukao se iz vožnje zbog bolova u desnom ramenu i desnoj ruci, a i to malo krugova napravio je na dve verzije motocikla sa starim prošlogodišnjim i novim ramom. Sa mlađim bratom Alexom i Nakagamijem, Marquez je testirao i nove aerodinamičke oplate, koje podsećaju na rešenje koje koristi Yamaha na svojoj M1.

Foto: Honda Racing Corporation

Espargaro kaže da nema jedinstva u timu koje će da vodi u istom pravcu razvoja motocikla, ali i dodaje da je on samo zaposleni u Hondi i da je njegovo da radi i testira ono što mu se kaže. „Mislim da idemo suviše individualno, a ne timski, i to ima loše posledice po tim“, kaže Espargaro, i dodaje da ga najviše frustrira činjenica da ne zna šta nije uredu i šta treba da promeni.
Nakon solidne predsezone, ispostavilo se da u trci nema brzinu, i priznaje da je potpuno izgubljen, i da ne zna da li je problem on, ram, aerodinamika, elektronika ili nešto četvrto. „Svako koristi svoju verziju RC213V i ne znamo u čemu je problem i ne možemo da uporedimo podatke i rezultate“ zaključuje Espargaro i kaže da nema ideju šta da uradi da bude brži.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Triumph novi dobavljač motora za Moto 2 šampionat

Po ustaljenoj praksi trka u Mugellu je značajna i po dogovorima i ugovorima koji ...

MotoGP – Dovizioso povređen na motokrosu

MotoGP – Dovizioso povređen na motokrosu i helikopterom je prebačen u bolnicu u Firenci ...

Aprilia otkrila ekskluzivni RSV4 RF LE

Aprilia je objavila detalje svoje vrlo ograničene serije modela RSV4 RF LE, koji će ...

U salone konačno stiže Yamaha YZF-R6

Čekanje se približilo kraju. U evropske salone pristižu prvi primerci dugo čekanog i nestrpljivo ...

MotoGP-kvalifikacije za VN Argentine Alexu Marquezu

Kvalfikacije za MotoGP trku za Veliku nagradu Argentine vožene su na stazi Termas de ...

Test Moto Guzzi V100 Mandello

Test Moto Guzzi V100 Mandello je dokaz da klasika može da bude moderna, efikasna ...