Mercedes-Benz je prikazao Concept EQT, koji najavljuje novu T-Klasu a biće i deveti model u EQ ponudi iz Štutgarta
Mercedes-Benz je prikazao Concept EQT, postavljen na osnovu nove generacije lakog dostavnog vozila Citan. Zapravo, ovim konceptom koji je verovatno veoma blizu serijskom modelu, Mercedes-Benz najavljuje svoju novu T-Klasu smeštenu u MPV segment, a ujedno i deveti model koji će se pojaviti u električnom pod brendu EQ.

Iz Mercedes-Benza najavljuju da proširuju svoju ponudu i to po dve osnove. Verzija EQT koncepta sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem u prodajne salone će stići kao T-Klasa, dok će se sa električnim pogonom zvati EQT. Takođe, iz Štutgarta poručuju i da će višenamenskim modelima pokušati da privuku kako profesionalne korisnike, tako i kupce koji za svoju porodicu traže funkcionalno i prostrano vozilo.
Budući konkurent VW Caddy-a, Citroen Berlinga i Opel Comba na tržište stiže 2022. a nije iznenađenje da je plod nastavka saradnje sa Renault Grupom što znači da će T Klasa biti blizanac sa modelom Renault Kangoo, a EQT sa nedavno najavljenim Kangoo E-Tech Electric.

Koncept EQT za sada ima dosta toga namenjenog da impresionira, kao što su 3D gril hladnjaka, tanka LED svetla, pa i svetlo celom širinom prtljažnih vrata, a svakako i ogromni točkovi od 21” sa sportskim 235/45 pneumaticima.

Za sada Mercedes-Benz još ne otkriva sve detalje, ali najavljuje dva međuosovinska razmaka i dve dužne karoserije, pa i verziju sa sedam sedišta. U svakom slučaju osnova je Renault CMF-B platforma, koja se može koristiti kako za SUS tako i električni pogon. Dužinom od 4945mm EQT je čak 92 mm duži od VW Caddy Maxi, ali kao i kod konkurenta pristup zadnjem delu kabine je kroz dvoja bočnih kliznih vrata

Među standardnim delovima opreme naćiće se MBUX operativni sistem koji Mercedes-Benz ugrađuje u A-Klasu, a u bezbednosni spisak biće uključen i adaptivni tempomat sa traffic assist funkcijom.
Pogonske opcije koje če biti ponuđene kupcima još nisu otkrivene, ali će najverovatnije biti iste kao u Renaultovom Kangoou. To znači 1.2 tubro benzinac sa 115 KS, i dizel sa 75 ili 110 KS. Električni EQT bi pogon trebao dobiti od elektromotora od 105KS i bateriju od 45 kWh, što znači autonomiju od oko 270 kilometara, kakva je najavljena za Kangoo E-Tech Electric.
Na kraju, Mercedes-Benz EQT i T-Klasa, biće francuski proizvodi, obzirom da će sa traka silaziti u pogonu u Maubeugeu u Francuskoj, gde se proizvodi i Kangoo u svim verzijama.
Show Comments