Novak Đokovć je međunarodni ambasador Peugeota i nosilac reklamne kampanje za novi 508 Sport Engineered
Budući da deli PEUGEOT-ove vrednosti, teniski prvak Novak Đoković – svetski broj jedan na ATP rang listi, pobednik French Open-a 2016. godine i ambasador Brenda – glavni je protagonista nove reklamne kampanje 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED koja je započela 30. maja , na dan otvaranja French Open-a. Sa pogonom na sva četiri točka, hibridnom kombinacijom benzina i punjive baterije ukupne snage od 360 KS, 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED kombinuje visoke performanse i niske emisije (46 g CO2 po kilometru, WLTP protokol), karakteristike koje privlače Novaka Đokovića, koji je veoma oprezan u zaštiti okoline. Izvrsnost, privlačnost, emocija su PEUGEOT-ove osnovne vrednosti, koje šampion Novak Đoković deli. PEUGEOT-ov ambasador takođe drži 322 nedelje prvo mesto na ATP rang listi – istorijski rekord, serija koja još uvek traje.
Svojom istorijom, ambicioznom strategijom elektrifikacije i „snagom izbora“ koja javnosti omogućava izbor različitih tipova motora, brend PEUGEOT nastavlja snažnu posvećenost energetskoj tranziciji. 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED to tvrdi uvođenjem koncepta Neo-Performance.
“U PEUGEOT-u, Neo-Performance znači odgovorne sportske automobile, savršen savez sportske i elektrifikovane tehnologije za niske emisije CO2. Kao vodeći svetski teniser, Novak Đoković idealan je ambasador za naš novi 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. To se odražava i našu novu reklamnu kampanju, čije su ključne reči visoke performanse i ekološka odgovornost “- kaže Linda Jackson, generalni direktor brenda PEUGEOT.
“Ponosan sam što sam na svom dresu prikazao marku PEUGEOT i počastvovan što sam imao čast da budem jedan od prvih koji su vozili 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. Kao sportista i kao odgovoran građanin koji veoma pažljivo brine o životnoj sredini, podržavam PEUGEOT-ovu strategiju elektrifikacije sa zadovoljstvom i ubeđenjem. Takođe posebno cenim činjenicu da PEUGEOT pruža mobilnost igračima na Roland Garros-u sa potpuno elektrifikovanom flotom vozila. ” – Novak Đoković.
Tema reklamne kampanje 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED je tišina u kombinaciji sa performansama. To pokazuje da, zahvaljujući električnoj tehnologiji, najmoćniji serijski automobil koji je ikada proizveo PEUGEOT može da pruži ekološki prihvatljive performanse, kako u pogledu buke tako i emisije štetnih gasova. Treba povući prirodnu paralelu sa Novakom Đokovićem, koji je poznat po zahtevu tišine pre nego što započne meč na terenu.
Snimljena u Beogradu 26. aprila, kampanja koja okuplja Novaka Đokovića i 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED pokrenuta je 30. maja na otvaranju turnira Roland Garros.
Show Comments