fbpx

Novak Đokovć međunarodni ambasador Peugeota

Novak Đokovć je međunarodni ambasador Peugeota i nosilac reklamne kampanje za novi 508 Sport Engineered

Budući da deli PEUGEOT-ove vrednosti, teniski prvak Novak Đoković – svetski broj jedan na ATP rang listi, pobednik French Open-a 2016. godine i ambasador Brenda – glavni je protagonista nove reklamne kampanje 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED koja je započela 30. maja , na dan otvaranja French Open-a. Sa pogonom na sva četiri točka, hibridnom kombinacijom benzina i punjive baterije ukupne snage od 360 KS, 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED kombinuje visoke performanse i niske emisije (46 g CO2 po kilometru, WLTP protokol), karakteristike koje privlače Novaka Đokovića, koji je veoma oprezan u zaštiti okoline. Izvrsnost, privlačnost, emocija su PEUGEOT-ove osnovne vrednosti, koje šampion Novak Đoković deli. PEUGEOT-ov ambasador takođe drži 322 nedelje prvo mesto na ATP rang listi – istorijski rekord, serija koja još uvek traje.
Svojom istorijom, ambicioznom strategijom elektrifikacije i „snagom izbora“ koja javnosti omogućava izbor različitih tipova motora, brend PEUGEOT nastavlja snažnu posvećenost energetskoj tranziciji. 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED to tvrdi uvođenjem koncepta Neo-Performance.
“U PEUGEOT-u, Neo-Performance znači odgovorne sportske automobile, savršen savez sportske i elektrifikovane tehnologije za niske emisije CO2. Kao vodeći svetski teniser, Novak Đoković idealan je ambasador za naš novi 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. To se odražava i našu novu reklamnu kampanju, čije su ključne reči visoke performanse i ekološka odgovornost “- kaže Linda Jackson, generalni direktor brenda PEUGEOT.
“Ponosan sam što sam na svom dresu prikazao marku PEUGEOT i počastvovan što sam imao čast da budem jedan od prvih koji su vozili 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED. Kao sportista i kao odgovoran građanin koji veoma pažljivo brine o životnoj sredini, podržavam PEUGEOT-ovu strategiju elektrifikacije sa zadovoljstvom i ubeđenjem. Takođe posebno cenim činjenicu da PEUGEOT pruža mobilnost igračima na Roland Garros-u sa potpuno elektrifikovanom flotom vozila. ” – Novak Đoković.
Tema reklamne kampanje 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED je tišina u kombinaciji sa performansama. To pokazuje da, zahvaljujući električnoj tehnologiji, najmoćniji serijski automobil koji je ikada proizveo PEUGEOT može da pruži ekološki prihvatljive performanse, kako u pogledu buke tako i emisije štetnih gasova. Treba povući prirodnu paralelu sa Novakom Đokovićem, koji je poznat po zahtevu tišine pre nego što započne meč na terenu.
Snimljena u Beogradu 26. aprila, kampanja koja okuplja Novaka Đokovića i 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED pokrenuta je 30. maja na otvaranju turnira Roland Garros.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Mini će uskoro praviti električne modele u Kini

BMW grupa i Great Wall Motor najavili su osnivanje zajedničkog poslovnog projekta u Kini ...

Sajamska akcija za Opel vozila

Kompanija Opel Srbija pripremila je atraktivne sajamske akcije, velike popuste, kao i specijalne uslove ...

Evropski kupci vole Toyotine hibride

Prodaja Toyotih vozila s HSD pogonom 2018. dostigla je nivo od pola miliona primeraka ...

Mazda mora da proizvodi ono od čega se živi

Mazda kao relativno mali i relativno nezavisan proizvođač automobila otvoreno priznaje da mora proizvoditi ...

Počeo izbor Automobila godine 2018.

Sastankom žirija Asocijacije automobilskih novinara Srbije (AANS), započeo je proces izbora Automobila godine 2018. ...

Toro Rosso zamorče za razvoj F1 Honde za 2019.

Tim Red Bull spreman je da žrtvuje svoj juniorski tim Toro Rosso kako bi ...