fbpx

Volkswagen je sa predstavljanjem potpuno novog modela Multivan T7 penzionisao dosadašnje, dobro poznato ime Caravelle 

Foto: VW

Volkswagen Multivan T7 debitovao je na produženoj verziji MQB platforme, koja čini osnovu SUV modela kao što su Seat Tarraco i Volkswagen Tiguan. Sa svojih 4,973 mm dužine (5,173 mm u verziji sa produženim međuosovinskim rastojanjem), 1,941 mm širine i 1,903 mm visine, Multivan T7 je blago porastao u poređenju sa aktuelnom T6 generacijom. Novi VW Multivan T7 je sada zapravo model za sebe, s obzirom da će nova generacija teretnog Transportera sklapati u Fordovoj fabrici i deliti platformu sa predstojećim Fordom Transitom.

Foto: VW

Nova platforma je omogućila stilske, tehnološke i ergonomske napretke. Pored 1.5 litarskog turbo benzinca sa 136 KS, 2.0 litarske turbo benzinske jedinice sa 201 KS, i 2.0 litarskog turbo dizela sa 148 KS koji je najavljen za narednu godinu, Multivan T7 je sda dostupan i u hibridnoj verziji. Takozvani “eHybrid” kombinuje snage 1.4 litarskog TSI agregata i elektromotora sa 85 kW kako bi isporučio maksimalnih 215 KS (160 kW) na prednje točkove preko šestostepenog DSG menjača.

Foto: VW

Sve ostale benzinske pogonske jedinice će biti uparene sa osmostepenim automatskim menjačem. Iz Volkswagena navode da Multivan T7 eHybrid uz pomoć baterije od 13 kWh smeštene ispod poda vozila ima EV autonomiju od oko 50 kilometara.

Foto: VW

Iz Volkswagena tvrde da je Multivan T7 “fleksibilniji i nudi više prostora nego ikad” u kabini. Posebno ističu modularni sistem sedišta i multifunkcionalni sto. Zadnjih pet sedište se mogu u potpunosti izvaditi, dok se drugi red sedišta može okrenuti ka zadnjem delu vozila. Pored toga ručica menjača i ručica parking kočnice su izmeštene, te Multivan T7 nema više centralnu konzolu što omogućava lako kretanje između prednjih sedišta. Osnovna verzija novog modela nudi 469 litara zapremine prtljažnika, odnosno 1,844 litara sa izvađenim poslednjim redom sedišta.

Foto: VW

Pored novog multifunkcionalnog upravljača, VW Multivan T7 donosi i digitalnu instrument tablu dijagonale 10.25 inča uz 10.0 inčni infotejment ekran već u osnovnoj opremi. Tu je i niz bezbednosnih sistema poput automatskog kočenja u slučaju nužde, sistem održavanja vozila u traci, i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. Multivan je ujedno prvo Volkswagenovo komercijalno vozilo koje koristi IQ.Drive sistem koji uz pomoć adaptivnog tempomata i sistema za održavanje kolovozne trake omogućava “polu” autonomnu vožnju na dugim putovanjima. Volkswagen će naknadno objaviti još detalja o novom Multivanu T7, kao i cenovnik.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

GM podneo zahtev za zaštitu logoa svoje vojne divizije

General Motors je podneo zahtev za zaštitu novog logoa „GM Defense“ divizije, koji može ...

Pazi snima se – James Bond 25

Na Jamajci je pala prva klapa 25. filma o najčuvenijem tajnom agentu na svetu, ...

Predstavljen je Opel Grandland GSe

Opel Grandland GSe je zvanično predstavljen nakon što je pre mesec dana i Astra ...

Pagani Huayra R i atmosferski V12 najavljeni u kratkom videu

Sledeća i najverovatnije poslednja verzija Pagani Huayre jeste automobil sa fokusom na trkačku stazu ...

Moglo je to i bolje na Pikes Peaku, kažu iz Peugeota

Predstavnici Peugeot Sporta kažu da nisu fascinirani novim rekordom Pikes Peaka koji sada drži ...

Ghosn pobegao sakriven među muzičkim instrumentima

Carlos Ghosn je definitivno u Libanu, a način na koji je tamo dospeo počinje ...