Porsche je predstavio osveženi Macan za 2022. godinu, a iz ponude izbacio verziju sa oznakom Turbo, ali ne i turbo motore
Porsche je za 2022. godinu pripremio osveženu verziju svog manjeg SUV-a, modela Macan. Izmene na karoseriji su minimalne i najvidljivije su u izmenjenim integrisanim uvodnicima vazduha u odbojnik, zbog čega prednjai deo Macana sada deluje nešto uglastije. LED svetlosne grupe sada su deo standardne opreme, a Porsche dodaje da će kupcima ponuditi čak sedam novih dizajnova naplataka u rasponu od 19 do 21 inč.
I u enterijeru su novine relativno male. Izmenjena je centralna konzola sa novim prekidačima i funkcionalnijim prostorom. Kraća je poluga menjača, a ispred vozača je i upravljač novog dizajna, kakav se nalazi i u modelu 911 aktuelne 992 generacije. Višenamenski ekran je standardno 10.9”, a spisak standardnih i opcionih vozačkih asistencija je proširen, uključujući asistenciju za parkiranje, i asistenciju održavanja kolovozne trake.
Najveća novina je gašenje Macan Turbo verzije. Doduše, to ne znači da je Macan ostao bez pomoći turbo kompresora. Vrhunska verzija sada je Macan GTS, koji iz 2.9 biturbo V6 motora (koji je koristila Turbo verzija) ima 434 KS. Uz opcioni Sport Chrono paket, Porsche Macan GTS do 100 km/h ubrzava za 4.2 sekunde, i ima maksimalnu brzinu od 275 km/h, što znači da je čak i za nijansu brži od Turba.
Zapravo, Macan u svakom slučaju ima sjajne performanse, kao što se od Porschea i očekuje. Najslabiji Macan sa 2.0 turbo četvorocilindrašem ima 261KS, ali i 400 Nm, a na mesto dosadašnje GTS verzije, dolazi Macan S sa 375KS iz turbo V6 motora. Bez obzira na motor i snagu, menjač je sedmostepeni PDK, a pogon je na svim točkovima. Među standardnu opremu za najskuplji Macan GTS stigli su Porsche Surface Coated Brakes, kočioni diskovi sa specijalnim premazom, kao i adaptivno vazdušno ogibljenje, koje je niže za 15 mm od standardnog i donosi tvrđi trim od dosadašnje GTS verzije.
U prodajne salone osveženi Porsche Macan stiže početkom 2022. godine.
Show Comments