Kada konkurencija vredno radi mora se odgovoriti – BMW je mimo uobičajene faze osvežavanja modela „utegao“ svoj M135 xDrive
Stigli su novi Golf R i Audi S3, Mercedes-AMG je osvežio svoj A35, pa je BMW pre uobičajene faze restilizacije, odnosno osvežavanja modela „utegao“ svoj M135 xDrive. Nakon manje od tri godine na tržištu M135 xDrive, vrhunski model Serije 1, dobio nove opruge i amortizere kako bi se smanjilo naginjanje u brzim krivinama. Radi preciznijeg upravljanja inženjeri su doradili vezne tačke oslanjanja sa karoserijom zadnje osovine, dok je na prednju osovinu stigao sistem hidrooslanjanja trouglastih oscilujućih ramena. Uz izmenjenju geometriju prednjeg trapa BMW M135 xDrive bi trebao bolje apsorbovati poprečne sile u krivinama.
BMW M135 xDrive i dalje ima mehanički zatvarač ugrađen u osmostepeni automatski menjač, a 2.0 turbo četvorocilindraski motor je ostao na stoj snazi kao i do sada – 306 KS i 450 Nm od 1.750 do 4.500 o/min.
Na kraju spiska „prevremenih“ novina nalazi se modifikacija koja se neće baš svima dopasti. BMW se pohvalio da je „pažljivo“ pojačan veštački zvuk motora koji u kabinu stiže preko zvučnika, ali većina pravih ljubitelja zvuka motora sigurno bi glasala za kompletno ukidanje ovog sistema. Da bi dodatno zaokružio ovo mini osvežavanje, BMW će M135 xDrive će kupcima ponuditi i u novim bojama kao što su Frozen Pure Grey i Frozen Orange.
Show Comments