Yamaha je za 2022. godinu predstavila novi XSR900 zasnovan na drugoj generaciji modela MT-09, što je donelo unapređenu elektroniku i novi aluminijumski ram
Nova Yamaha XSR900 je predstavljena kao model za 2022. godinu i donela je novi stajling, više snage nego pre, kao i nekoliko novina u oblasti tehnologije. Novi “Deltabox” ram od livene legure je lakši od starog, a prema rečima proizvođača, utiče na bolje upravljanje motocikla. Jedna od najvećih zamerki na prošlom modelu XSR900 bila je činjenica da je i dalje koristio prednje halogeno svetlo.
Dobra vest je to da nova Yamaha XSR900 dolazi sa “full-LED” svetlima, a pored toga stigla je i 3.5 inčna TFT instrument tabla, IMU sistem sa 6 osa i četiri različita moda vožnje i tempomatom. Unapređeni elektronski sistem uključuje i kontrolu proklizavanja osetljivu na ugao pod kojim se nalazi motocikl, kontrolu podizanja prednjeg točka, kao i ABS sistem koji se prilagođava uglu motocikla.
Glavna odlika nove Yamahe XSR900 je njen neo-retro dizajn, koji će sigurno biti povod za različita mišljenja. Velika grba na sedištu se verovatno neće svakome svideti, međutim, retrovizori postavljeni na krajeve upravljača, nove oplate i novo skriveno zadnje svetlo daju novom XSR900 vrlo ozbiljan nastup.
U novom aluminijumskom ramu se nalazi povećani CP3 agregat iz novog MT-09 sa 889 ccm radne zapremine. Trocilindraš proizvodi 117 KS pri 10.000 o/min. i 93 Nm obrtnog momenta pri 7.000 o/min. Šestostepeni manuelni menjač sada karakterišu produženi odnosi brzina kako bi kompenzovali povećanu inerciju kolenastog vratila, ali i pružili bolji balans performansi u kombinaciji sa jakim osećajem snage. “Quickshifter” je sada deo osnovne opreme kao i “slipper” kvačilo. Uz novu Yamahu XSR900 za 2022. dolazi i potpuno podesivo oslanjanje koje se sastoji od KYB “upside down” viljuški sa 130 mm pomera i zadnjeg “monoshock”-a sa 137 mm pomera. Cenovnik za Yamahu XSR900 će biti objavljen naknadno, kada se približi lansiranje na tržište.
Show Comments