fbpx

Nakon 11 godina otkriven je novi Ford Ranger

Nakon dugih 11 godina otkriven je potpuno novi Ford Ranger, jedan od najpopularnijih modela u Pick up segmentu

Nakon 11 godina, Ford je predstavio novi Ranger. Čak 50 mm širi od prethodnika nedvosmisleno se stilom naslanja na američke bestsellere, modele Ford F150 i Bronco, pre svega uglastim grilom hladnjaka i LED svetlima za dnevnu vožnju u obliku slova “C”. Upadljivi su i izraženiji lukovi oko točkova, a ime modela sada je utisnuto u sam lim vrata prtljažnog prostora. Svetlosne grupe u LED tehnologiji sada se mogu naći i napred i pozadi, uključujući i opciju sa matrix LED farovima.
Enterijer novog Ford Rangera nema nikakve veze sa odlazećim modelom, obzirom da je kabinski prostor potpuno novi. Instrument tabla je sada digitalna, a uz SYNC 4 infotejment sa “over the air” ažuriranjem stižu višenamenski ekrani u čak tri dimenzije – 10.1” i 12”, kao i ogromni od 15.5” namenjen za najviše pakete opreme kao i buduću Raptor verziju. Pored uobičajenih funkcija infotejmenta, ekrani će biti zaduženi i za prikaz brojnih informacija vezanih za vozilo i modove vožnje, pa će između ostalo imati prikaze nagiba vozila, ugla zakrenutosti točkova itd.
Velika ručica menjača sada je nestala iz kabine, a uselila se mnogo manja. Selektor pogona je izmenjen a uz novi Ford Ranger stiže i elektronska parkirna kočnica. Unapređen je kvalitet materijala u kabini, a Ford tvrdi da će u novom Rangeru osećaj za vozača i putnike biti kao u putničkom automobilu.
Do kupaca će stići verzije sa dve verzije 4×4 pogona, u vožnji uključivim 4×4 ili sofisticiranim elektronski kontrolisanim 4×4 pogonom koji se uključuje po potrebi, dok će prenos biti petostepeni i šestostepeni manuelni, automatski šestostepeni, ili desetostepeni automatik. Po pitanju pogona najveća novina je odlazak 2.5 litarskog petocilindraskog rednog dizela u penziju, na čije mesto dolazi novi 3.0 V6.
Za sada Ford nije objavio snagu ovog motora, ali za orijentaciju navodimo da isti dizel u modelu Ford F150 ima 250 KS i 600 Nm. Moguće je da će se ove brojke menjati obzirom da je motor posebno adaptiran za ugradnju u novi Ranger. Pored pomenutog velikog dizela, novi Ford Ranger će pokretati i dva četvorocilindraša, dizela sa jednim ili dva turbo kompresora kakav je sa 210 KS bio u Ranger Raptoru. U zavisnosti od tržišta, u ponudi će biti i verzija sa 2.3 litarskim EcoBoos benzincem, a Ford već najavljuje i elektrifikovani, najverovatnije plug-in hibridni pogon.
Proizvodnja novog Ford Rangera počeće početkom 2022. godine u pognima u Južnoj Africi i na Tajlandu, a ne treba zaboraviti da smo upravo upoznali i novi Volkswagen Amarok. Iako VW tvrdi da će vizualno bit potpuno u stilu nemačke marke, mehanički i pogonski će biti potpuno oslonjen na Ranger, a i proizvodnja Amaroka će biti u istim pogonima.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Sve je spremno za 89. izdanje 24 časa Lemana

Nešto kasnije nego inače održaće se legendarni automobilski maraton 24 časa Lemana to 89. ...

Hyundai i30 i Kona predstavljeni u Srbiji

Hyundai Srbija predstavio je novinarima i kupcima dva noviteta, čija prodaja je upravo počela ...

Volvo i zvanično na struju – prvenac je XC 40 Recharge

I Volvo je zvanično ušao među električna vozila, uz zanimljivo ime električnog XC40 – ...

U Rimu otkriven misteriozni Ferrari Roma

Sasvim simbolično, Ferrari je na privatnom događaju u Rimu otkrio svoj model Roma U ...

Da li će Tavares dobiti 36 miliona evra?

Da li će Tavares dobiti 36 miliona evra, koliko je predloženo da bude njegova ...

Predstavljen unapređen Alpine A110 za 2022. godinu

Iako neće još dugo trajati sa benzincima Alpine A110 je unapređen pa čak i ...