fbpx

Nakon 11 godina otkriven je novi Ford Ranger

Nakon dugih 11 godina otkriven je potpuno novi Ford Ranger, jedan od najpopularnijih modela u Pick up segmentu

Nakon 11 godina, Ford je predstavio novi Ranger. Čak 50 mm širi od prethodnika nedvosmisleno se stilom naslanja na američke bestsellere, modele Ford F150 i Bronco, pre svega uglastim grilom hladnjaka i LED svetlima za dnevnu vožnju u obliku slova “C”. Upadljivi su i izraženiji lukovi oko točkova, a ime modela sada je utisnuto u sam lim vrata prtljažnog prostora. Svetlosne grupe u LED tehnologiji sada se mogu naći i napred i pozadi, uključujući i opciju sa matrix LED farovima.
Enterijer novog Ford Rangera nema nikakve veze sa odlazećim modelom, obzirom da je kabinski prostor potpuno novi. Instrument tabla je sada digitalna, a uz SYNC 4 infotejment sa “over the air” ažuriranjem stižu višenamenski ekrani u čak tri dimenzije – 10.1” i 12”, kao i ogromni od 15.5” namenjen za najviše pakete opreme kao i buduću Raptor verziju. Pored uobičajenih funkcija infotejmenta, ekrani će biti zaduženi i za prikaz brojnih informacija vezanih za vozilo i modove vožnje, pa će između ostalo imati prikaze nagiba vozila, ugla zakrenutosti točkova itd.
Velika ručica menjača sada je nestala iz kabine, a uselila se mnogo manja. Selektor pogona je izmenjen a uz novi Ford Ranger stiže i elektronska parkirna kočnica. Unapređen je kvalitet materijala u kabini, a Ford tvrdi da će u novom Rangeru osećaj za vozača i putnike biti kao u putničkom automobilu.
Do kupaca će stići verzije sa dve verzije 4×4 pogona, u vožnji uključivim 4×4 ili sofisticiranim elektronski kontrolisanim 4×4 pogonom koji se uključuje po potrebi, dok će prenos biti petostepeni i šestostepeni manuelni, automatski šestostepeni, ili desetostepeni automatik. Po pitanju pogona najveća novina je odlazak 2.5 litarskog petocilindraskog rednog dizela u penziju, na čije mesto dolazi novi 3.0 V6.
Za sada Ford nije objavio snagu ovog motora, ali za orijentaciju navodimo da isti dizel u modelu Ford F150 ima 250 KS i 600 Nm. Moguće je da će se ove brojke menjati obzirom da je motor posebno adaptiran za ugradnju u novi Ranger. Pored pomenutog velikog dizela, novi Ford Ranger će pokretati i dva četvorocilindraša, dizela sa jednim ili dva turbo kompresora kakav je sa 210 KS bio u Ranger Raptoru. U zavisnosti od tržišta, u ponudi će biti i verzija sa 2.3 litarskim EcoBoos benzincem, a Ford već najavljuje i elektrifikovani, najverovatnije plug-in hibridni pogon.
Proizvodnja novog Ford Rangera počeće početkom 2022. godine u pognima u Južnoj Africi i na Tajlandu, a ne treba zaboraviti da smo upravo upoznali i novi Volkswagen Amarok. Iako VW tvrdi da će vizualno bit potpuno u stilu nemačke marke, mehanički i pogonski će biti potpuno oslonjen na Ranger, a i proizvodnja Amaroka će biti u istim pogonima.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

3 sekunde uzbuđenja

Tresla se gora rodio se miš. Ono što je delovalo kao najbolji scenario za ...

Mercedes Benz Vision EQS zvezda Frankfurta

Osim činjenice da odavno ima sopstvenu ogromnu halu u Frankfurtu, Mercedes Benz je predstavio ...

Sjajna predstava Formule 1 u Monzi

Taman kada pomislimo da nam Formula 1 postaje sve samo ne zanimljiva, dogodi se ...

Hennessey Mammoth 1000 je Ram TRX na steroidima

Teško je reći da novom Ramu 1500 TRX nedostaju performanse u bilo kom pogledu, ...

Opel Insignia odlazi u penziju

Opel Insignia odlazi u penziju do kraja 2022. godine zvanično je saopštio je proizvođač, ...

BMW otkrio svoju prvu električnu limuzinu i4

BMW je prikazao serijsku verziju svoje prve električne limuzine i4, sa ozbiljnom snagom i ...