fbpx

Otvoren jedinstveni Renault The Originals virtuelni muzej

Marka Renault je ponovo našla načina da bude originalna i drugačija i otvorila je vrata prvog The Originals virtuelnog muzeja

Renault se vraća korenima u svom prvom virtuelnom muzeju pod nazivom The Originals. Ulaz je besplatan, a posetiocima će trebati samo internet veza. Tu je i nova on-line prodavnica The Originals Store u kojoj posetioci mogu da poruče promotivne materijale, od kojih su neki već dostupni u izložbenom prostoru L’Atelier Renault na aveniji Champs-Elysées u Parizu. Na obe internet strenice je moguće pristupiti iz celog sveta, a dostupne su na šest jezika (francuskom, engleskom, nemačkom, španskom, portugalskom i italijanskom). U narednim mesecima će biti dodati novi jezici.
Predstavljanjem novog virtuelnog muzeja, Renault je prevazišao prostorno-vremenska ograničenja. Posetioci iz celog sveta sada mogu da na jednostavan način zavire u bogato kulturno nasleđe ove francuske marke. Mogućnosti istraživanja su neograničene. Virtuelna kolekcija, koju posetioci mogu besplatno da razgledaju, se sastoji od arhivskih materijala i jednostavnih tehničkih podataka prezentovanih na savremen i zabavan način.
Virtuelna postavka uključuje 21 legendarni model marke koji je moguće doživeti na nov i inovativan način zahvaljujući fotogrametrijskoj[1] tehnologiji. Renault je odabrao ovu tehnologiju kako bi posetiocima pružio neuporedivo precizan 3D prikaz svojih kultnih modela. Kako bi to postigla, marka je izgradila jedinstven studio u kojem svoje modele skenira pod tačno određenim osvetljenjem. Vozila se detaljno trodimenzionalno skeniraju, a delovi koje nije moguće skenirati ponovno se modeluju i sastavljaju u postproizvodnom procesu.
Broj modela u virtuelnoj zbirci će još više rasti od kraja decembra 2021.: do kraja januara 2022. će biti dodato 50 novih modela, a do kraja decembra 2022. posetioci će moći da razgledaju 80 modela.
„Legenda pop-kulture, kao što je Renault, zaslužuje muzej dostojan svog imena. U njemu će posetioci moći da zarone u našu, ali i svoju prošlost. Na raspolaganju su im i suveniri iz kolekcije The Originals koje mogu kupiti u našoj novoj on-line prodavnici”, istakao je Arnaud BELLONI, direktor marketinga marke Renault na globalnom nivou.
Nova on-line prodavnica ujedno je prilika za marku da se još odlučnije preda jačanju emocionalne veze sa svojim kupcima i da obogati ponudu kako bi privukla širu publiku. Sa katalogom koji trenutno sadrži 400 proizvoda (minijature, odeća, igračke, dodaci, ukrasi i još mnogo toga), među kojima i do sada neobjavljene kolekcije kao i najprodavanije proizvode, nova internet stranica se pozicionira kao pravo strateško rešenje i odskočna daska za marku. U predstojećim mesecima očekuje nas još mnogo iznenađenja, a kolekcije će i dalje redovno rasti.

Istražite virtuelni muzej Renault The Originals.

Zakoračite u on-line prodavnicu Renault The Originals Store.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Audi izaziva skicom i video serijalom Q8

Audi je objavio novu skicu zadnjeg dela svog novog SUV-a, i najavio da će ...

General Motors se zahvalio Facebooku

General Motors se pridružio Fordu i Hondi i zahvalio Facebooku na saradnji i povukao ...

Formula 1 – da li Mercedes-AMG W13 stvarno ima problema?

Formula 1 sezonu 2022. otvara za vikend, a jedno od najčešćih pitanja u padoku ...

Polestar 2 dobija specijalan audio sistem

Polestar 2, kao drugi model švedske marke luksuznih električnih sportskih automobila, dobiće specijalan audio ...

Stepovanje za razumu cifru

Dacia – marka od koje niko ne očekuje luksuz i performanse od kojih boli ...

Mercedesi najbrži u kvalifikacima Formule 1 za VN Turske

Vozači tima Mercedes-AMG bili su najbrži u kvalifikacijama Formule 1 za Veliku nagradu Turske, ...