General Motors se pridružio Fordu i Hondi i zahvalio Facebooku na saradnji i povukao sve svoje oglase zbog negativnih efekata
Bez socijalnih mreža život kao da ne postoji, a na čelu “uticajnih” odavno je Facebook sa svojim pripadajućim organizacijama Instagram i WhattsApp. Svojim “dometom” nadvladali su čak i televiziju, pa su se oglašivači njihove milijarde uredno i redovno slivale u džepove akcionara nečega što je počelo iz zabave i želje za povezivanjem, a pretvorilo se u globalni biznis vredan milijarde. Ali, na radost mnogi, situacija počnje da se menja i to globalno. Studije pokazuju da 1.4 milijarde ljudi dnevno provodi u proseku po 54 minuta na Facebooku, a u rasponu godina je od 18 do 34, a globalna Covid-19 pandemija još je i uvećala kako populaciju tako i vreme provedeno pred ekranima.
Međutim, stratezi General Motorsa za marketing i odnose sa javnošću uprkos tome nisu zadovoljni efektima odglašavanja na Facebooku, i celoj platfom, a pogotovo delom koji ne sprečava negativne komentare na reklamne postove GM-a. Američki gigant je zbog toga odlučio da povuče sve svoje oglasne poruke sa FB, Instagrama i WhattsApp-a, i ostalih mreža koje kontroliše FB. U službenoj objavi GM kaže da nije zadovoljan napretkom koji ostvaruje FB, i kaže da FB mora da uvede promene kako bi bio sigurna platforma koja neće urušavati vrednosti marke GM. GM nije ni prvi ni jedini koji je shvatio da Facebook nije svemoguć, i da nije zadovoljan efektima ulaganja u njegove platforme. Američka divizija Ford i Honda povukli su se sa FB, ima i dosta drugih i velikih koji nisu zadovoljni efektima svojih ulaganja u Facebook i tu platformu izbacuju iz svojih media planova.
Show Comments