fbpx

Alfa Romeo će imati sportistu, ali…

Alfa Romeo će u svojoj ponudi imati sportistu, ali pre povratka marke na nekadašnje sportske korene, moraju se steći uslovi

Foto: Alfa Romeo

Alfa Romeo je u svojoj istoriji bio uvek bio marka naklonjena sportski orijentisanoj populaciji i ne čudi što se mogla pohvaliti nekim od najlepših sportskih kupea i kabrioleta u istoriji auto industrije. Samo, od lepote se ne živi, nego može i da se umre, to je Alfa osetila na svojoj koži.
Stvaranjem mega Grupe Stellantis, stvari se menjaju i po Alfu, ali tek predstoji dugotrajan proces oporavka, i ispravljanja brojnih strateških grešaka prethodnih rukovodstava. Novi CEO Alfa Romea Jean-Philippe Imparato, je objavio vest koja će obradovati mnoge ljubitelje Alfe, ali i vrlo brzo malo utišao entuzijazam dodatnim objašnjenjem. „Sportski model Alfa Romeo je u razmatranju, ali kasnije, tokom ove decenije. O sportisti ćemo razmišljati tek kada se marka Alfa Romeo ponovo etablira kao luksuzna u velikovolumenskom sektoru i dokaže finansijski rezultat našem vlasniku – Stellantisu“. U jednoj rečenici Imparato je sve rekao – prvo rad na imidžu i na poslovnom bilansu, pa tek nakon toga razmišljanje o modelima koji uglavnom donose status i prestiž, ali ne i novac.
Imparato otkriva da su Alfa Romeu radi na nekim ograničenim i specijalnim projektima, a za potencijalni budući sportski model, kao referencu navodi Alfa Romeo Spider “Duetto” i T33 Stradale, ali u modernom, a po svemu sudeći električnom izdanju.
„Ako postignemo dobar poslovni bilans, siguran sam da ću sa mojim šefom ( Carlos Tavares CEO Stellantis Grupe), razgovarati o nekim modelima snova, ali ne sutra nego jednog dana. Za sada, posvećen sam podizanju svih vrednosti marke Alfa Romeo. Ako posetite naš muzej, za pet minuta postaje jasno kakav potencijal posedujemo i imamo na umu“, kaže Jean-Philippe Imparato, iz čega se može osetiti i strast, toliko potrebna za vođenje ovakve marke. Međutim, otkriva i čime nije oduševljen: „Slon u staklari je elektrifikacija. Moramo da se posvetimo neminovnom procesu prelaska na elektro pogon, to je proritet i u to ulažemo ljudske resurse i novac.
Alfa je upravo predstavila dugo čekani Tonale, u mega popularnom SUV segmentu. Taktika je jasna, bez eksperimenata, u globalno najprodavanijem segmentu napraviti novac, pa dalje, korak po korak, ka nekadašnjoj Alfi, statusnom simbolu i oličenju životnog stila, pa možda čak i do prelepih ali poslovno neuspelih modela kao što su bili 8C i 4C.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Sezona Formule 1 počinje trkama u julu?

Da li će sezona Formule 1 konačno startovati tokom jula meseca i to sa ...

Stellantis isporučuje 250.000 vozila Sixt-u

Stellantis isporučuje 250.000 vozila Sixt-u skoro svih marki koje se nalaze pod okriljem četvrte ...

Peugeot vraća oznaku R?

Pojavila se izjava koja najavljuje povratak “R” linije u Peugeotove modele, a to znači ...

Hyundai Tucson – SUV u službi lake vožnje

Hyundai je za 2019. osvežio svoj Tucson, odlično prodavani SUV koji je itekako važan ...

IAA u Frankfurtu blizu a izlagača malo

Do otvaranja salona automobila u Frankfurtu ostalo je još 37 dana, a iznenađujuća je ...

Formula 1 – pol pozicija za Leclerca u Bakuu

Formula 1 je stigla u Baku, grad vetra, a start sa prve pozicije imaće ...