fbpx

Za marku Lancia renesansa počinje danas

Za marku Lancia današnji dan je dan početka renesanse – saopšten je desetogodišnji plan u kojem stoji da 2024. stiže prvi novi model

Za marku Lancia, danas je dan početka renesanse. Ne, legendarna italijanska marka definitivno se neće gasiti, ali ni biti proizvođač sa jednim jedinim modelom koji se prodaje samo u domicilnoj zemlji. Desetogodišnji strateški plan, koji je usvojen prošlog septembra, za Lanciu predviđa tri nova modela, po jedan na svake dve godine, a prvi će stići 2024. godine. To će biti novi model Ypsilon, koji će biti oko četiri metra dug i predstavnik u B segmentu i imaće 100% elektro pogon. Vrhunski model Lancia stiže 2026. biće dug 4.6 metara, kojim će, prema najavi CEO-a Lancije Luce Napolitana, biti ulaznica u najveći segment u Evropi. Za godinu 2028. predviđen model od 4.4 metra, koji je već sada deklarisan kao nova Delta, mišićav, oštrih geometrijskih linija, koji će privući automobilističke entuzijaste širom Evrope. Sa ova tri modela Lancia će pokriti 50% tržišta i imati zadatak da Stellantis uvede u premijum i luksuzni segment, kao što i stoji u “Dare Forward 2030”, strateškom planu Stellantis Grupe.
Strateški plan za Lanciju definiše i da će od 2026. lansirati isključivo električne automobile a već od 2028. godine i prodavati isključivo električne automobile. Pored toga, upotreba inovativnih novih materijala sa visokim procentom recikliranih materijala na svim površinama koje se mogu dodirnuti, učiniće da Lancia bude marka vrlo savesna po pitanju čovekove okoline i očuvanja prirode.

Foto Roberto Monaldo / LaPresse / Lancia Flaminia presidenziale

U novim modelima buduće kupce marke Lancia čekaće tipičan italijanski elegantni stil. Inspirisan tradicionalnim modelima Lancia Gamma, Thema i Flavia koji su obeležili epohe, Lancije naredne generacije doneće udobnost sa jednostavnim i intuitivnim tehnologijama. Zove se S.A.L.A., što na italijanskom jeziku znači soba, a skraćenica je od Sound Air Light Augmented, a u praksi će biti minimalističan i virtuelan interfejs koji će vozaču i putnicima doneti potpunu kontrolu nad kabinom vozila, od audio sistema, preko klimatizacije, pa do osvetljenja ti preko samo jednog višenamenskog dugmeta.
Van Italije, Lancia će imati 100 novih dilera u 60 najvećih evropskih gradova i računa se na čak 50% onlajn prodaje. Već sada je angažovano pet brend menadžera za Francusku, Nemačku, Španiju, Belgiju i Luksemburg i Holandiju.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

BMW predstavio iX – veliki električni SUV

BMW je predstavio iX serijsku verziju koncepta iNext, veliki električni SUV, prepun novih tehnologija, ...

Škoda Vision X spremna za Ženevu

Pre zvanične premijere u Ženevi, Škoda je objavila renedere naredne generacije svog hibridnog SUV-a ...

Continental razvio 3D digitalnu instrument tablu

Continental je razvio novu generaciju 3D digitalne instrument table koja će stići u serijskim ...

PSA će proizvoditi električne motore u Francuskoj?

PSA Grupa i Japanski Nidec će investirati 220 miliona evra u zajednički projekat, u ...

Još jedno poznato ime se priključilo Extreme E šampionatu

Poznatim imenima koja će se pojaviti u Extreme E šampionatu priključio se i Jenson ...

Audi Q3 – umesto za nju, postao za njega

Audi je novom generacijom Q3 oslobodio prostor za Q2, a kupcima ponudio neke sasvim ...