fbpx

Za marku Lancia renesansa počinje danas

Za marku Lancia današnji dan je dan početka renesanse – saopšten je desetogodišnji plan u kojem stoji da 2024. stiže prvi novi model

Za marku Lancia, danas je dan početka renesanse. Ne, legendarna italijanska marka definitivno se neće gasiti, ali ni biti proizvođač sa jednim jedinim modelom koji se prodaje samo u domicilnoj zemlji. Desetogodišnji strateški plan, koji je usvojen prošlog septembra, za Lanciu predviđa tri nova modela, po jedan na svake dve godine, a prvi će stići 2024. godine. To će biti novi model Ypsilon, koji će biti oko četiri metra dug i predstavnik u B segmentu i imaće 100% elektro pogon. Vrhunski model Lancia stiže 2026. biće dug 4.6 metara, kojim će, prema najavi CEO-a Lancije Luce Napolitana, biti ulaznica u najveći segment u Evropi. Za godinu 2028. predviđen model od 4.4 metra, koji je već sada deklarisan kao nova Delta, mišićav, oštrih geometrijskih linija, koji će privući automobilističke entuzijaste širom Evrope. Sa ova tri modela Lancia će pokriti 50% tržišta i imati zadatak da Stellantis uvede u premijum i luksuzni segment, kao što i stoji u “Dare Forward 2030”, strateškom planu Stellantis Grupe.
Strateški plan za Lanciju definiše i da će od 2026. lansirati isključivo električne automobile a već od 2028. godine i prodavati isključivo električne automobile. Pored toga, upotreba inovativnih novih materijala sa visokim procentom recikliranih materijala na svim površinama koje se mogu dodirnuti, učiniće da Lancia bude marka vrlo savesna po pitanju čovekove okoline i očuvanja prirode.

Foto Roberto Monaldo / LaPresse / Lancia Flaminia presidenziale

U novim modelima buduće kupce marke Lancia čekaće tipičan italijanski elegantni stil. Inspirisan tradicionalnim modelima Lancia Gamma, Thema i Flavia koji su obeležili epohe, Lancije naredne generacije doneće udobnost sa jednostavnim i intuitivnim tehnologijama. Zove se S.A.L.A., što na italijanskom jeziku znači soba, a skraćenica je od Sound Air Light Augmented, a u praksi će biti minimalističan i virtuelan interfejs koji će vozaču i putnicima doneti potpunu kontrolu nad kabinom vozila, od audio sistema, preko klimatizacije, pa do osvetljenja ti preko samo jednog višenamenskog dugmeta.
Van Italije, Lancia će imati 100 novih dilera u 60 najvećih evropskih gradova i računa se na čak 50% onlajn prodaje. Već sada je angažovano pet brend menadžera za Francusku, Nemačku, Španiju, Belgiju i Luksemburg i Holandiju.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Nova generacija Ford Mustanga stiže 2021., donosi AWD opciju

Ford je u procesu redizajna Mustanga, što znači da će popularni muscle car uskoro ...

Audi se razmahao tizerima za e-tron GT

Iako ga je najavio pre više od dve godine, Audi se tek sada razmahao ...

Toyota i zvanično predstavila novi sportski kupe GR86

Nestrpljivo očekivani, potpuno novi GR86 imao je svoj globalni debi na zajedničkoj online promociji ...

Toyota očekuje pobedu na Dakaru 2019.

Toyota Gazoo Racing South Africa očekuje da bi ovogodišnji Dakar reli mogao biti pobednički ...

Bugatti predstavio “Sky View” opciju za Chiron

Bugatti je objavio da kupci sada imaju mogućnost da izaberu opciju pod imenom “Sky ...