fbpx

Novi Mercedes-Benz GLC je zvanično predstavljen

Novi Mercedes-Benz GLC je zvanično predstavljen sa stilski doteranom karoserijom i novim donjim postrojem

Ovo su najvažnije činjenice o novom modelu Mercedes-Benz GLC:

Pogonski sistemi:
Novi GLC je sistematski dizajniran za hibridni pogon i postavlja standarde u efikasnosti. Ponuda motora uključuje četvorocilindarske benzinske i dizel agregate u kombinaciji sa električnim motorom. Četiri od njih su blage hibridne jedinice sa integrisanim starter-generatorom druge generacije (ISG). Tri druge varijante motora su plug-in hibridne jedinice sa sistemskom snagom do 245 kW (333 ks) i obrtnim momentom sistema do 750 Nm. Svi plug-in hibridi imaju električni domet veći od 100 kilometara (WLTP).

Primetno veći doživljaj vožnje električnim pogonom: zahvaljujući električnom dometu, svakodnevne udaljenosti se obično mogu preći potpuno električnom energijom. Poboljšani hibridni režim vožnje obezbeđuje električni režim vožnje za najprikladnije delove rute. Električna vožnja je prioritet na dužim putovanjima u urbanim sredinama, na primer.
Svestran na putu i ​​van njega:
GLC je značajno poboljšao karakteristike na putu i ​​van njega za nepovoljne vremenske uslove. To uključuje pojednostavljeno rukovanje korišćenjem ekrana za terensku vožnju, jasnije informacije zahvaljujući „providnom poklopcu motora“ (“transparent bonnet” )i izvanrednu trakciju i sigurnost rukovanja zahvaljujući poboljšanim sistemima upravljanja. Takođe i kada se plug-in hibrid vozi potpuno na struju.
Udobnost i agilnost:
Ključne komponente dinamično dizajniranog donjeg postroja GLC-a su novo prednje multilink oslanjanje sa četiri veze i multilink nezavisno zadnje oslanjanje sa više veznih tačaka. Unapređenjima donjeg postroja je postignut još viši nivo udobnosti i preciznosti u upravljanju, uz dodatno smanjen nivo buke. Opremljen je novim sistemom amortizacije koji zavisi od amplitude. AIRMATIC vazdušno ogibljenje ima varijabilno podesivi rad amortizera u svim režimima rada.
Agilan i siguran:
Novi GLC je posebno okretan i stabilan sa opcionim upravljanjem zadnjom osovinom u kombinaciji sa direktnijim odnosom upravljanja na prednjoj osovini. Ugao upravljanja na zadnjoj osovini je do 4,5 stepeni. Ovo smanjuje krug okretanja za 90 centimetara, na 10,9 metara.
Spoljašnji dizajn:
Jedinstvene proporcije sa klasičnim SUV karakteristikama kao što su simulirana hromirana zaštita podvozja, krovne šine i opcioni spoljni pragovi kombinovane su sa novim konturama zaobljenja bokova kako bi se stvorila ravnoteža između elegancije, sportskog karaktera i performansi van puta. Među najvažnijim inovacijama su nova prednja svetla, koja su u direktnom kontaktu sa rešetkom (maskom) hladnjaka i naglašavaju širinu vozila. U kombinaciji sa opcionim DIGITAL LIGHT, pored već poznatih svetlosnih obrva (baklje) u njima su integrisana i svetla za dnevnu vožnju. Još jedan vizuelni vrhunac je rešetka (maska) hladnjaka sa hromiranim okvirom u standardnoj spoljašnjoj opremi AVANTGARDE.
Dizajn enterijera:
GLC nastavlja uspešnu formulu modernog, sportskog luksuza iz Mercedes-Benza. Na primer, kontrolna tabla je horizontalno podeljena na dva dela i ima ukrasne površine sa centralnim displejom koji kao da lebdi iznad nje. Avangardni dizajn sedišta i moderni paneli vrata naglašavaju visok kvalitet enterijera.
Otpor vazduha:
U njegovoj aerodinamički najpovoljnijoj konfiguraciji, minimalni koeficijent otpora GLC-a je Cd 0,29. Ovo ga čini za dve desetinke boljim od svog prethodnika (Cd 0,31) – značajan napredak za SUV sa konvencionalnim pogonom.
Smanjenje buke:
Na još višem nivou, GLC je prijatno tiho vozilo sa prefinjenim zvučnim potpisom i veoma niskim nivoom buke na putu i ​​vetru. Sve akustične mere zajedno doprinose atmosferi „dobrodošlice kući“  koja je tipična za brend Mercedes-Benz.

MBUX:
Najnovija generacija infotejnment sistema sa dva velika ekrana i navigacijom preko celog ekrana kao standard čini unutrašnjost još digitalnijom i inteligentnijom.
Maksimalna udobnost rada: Glasovni asistent „Hej Mercedes” sada ima veće mogućnosti dijaloga i učenja. Funkcija MBUX Smart Home pretvara GLC u mobilni kontrolni centar za dom.

Zabava:
MBUX u potpunosti integriše sve glavne pružaoce usluga striminga muzike, uključujući lične postavke i podešavanja. Newsflash je još jedna nova karakteristika MBUX-a. Uz ključnu reč Hej Mercedes, omogućava korisniku pristup individualno odabranim kategorijama vesti kao što su biznis, sport ili kultura. Opcioni Burmester® sistem surround zvuka nudi jedinstveno iskustvo slušanja sa 15 vrhunskih zvučnika i ukupnom snagom od 710 vati.
Sistemi pomoći u vožnji: Najnovija generacija paketa pomoći pri vožnji sadrži dodatne i dalje poboljšane funkcije, na primer u Active Distance Assist DISTRONIC, Active Steering Assist, Traffic Sign Assist, novi paket za parkiranje sa kamerom od 360 stepeni i pomoć pri manevrisanju prikolice (Trailer Manoeuvring Assist).
Digital Light:
Ova revolucionarna tehnologija farova (opciono) pruža nove funkcije kao što su projekcija pomoćnih oznaka i simbola upozorenja na put.
Udobne postavke: Komponente i sistemi GLC-a su poboljšani u brojnim detaljima, npr. ENERGIZING AIR CONTROL sistemom, AIR-BALANCE sistemom, GUARD 360°, ambijentalnim osvetljenjem ili novim panoramskim krovom. Opciono multikonturno sedište sada ima proširene funkcije masaže.
Idealan partner za rad sa prikolicom: Novi meni za prikolice i planer rute za vuču su dve novine GLC-a za operacije vuče. Cilj ovih i brojnih daljih naprednih funkcija za rad kao vučnog vozila je da vuču učine što sigurnijom i prijatnijom. Šta više, 4MATIC pogon na sva četiri točka pruža izvanrednu vuču na bilo kojoj površini.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Kina izvukla utikač – za sada

Kina je pristala odgoditi i ublažiti planirane kvote električnih vozila nakon žalbi nemačkih proizvođača ...

Naslednik Bugatti Chirona dobija V16

Naslednik Bugatti Chirona dobija V16 koji će uz pomoć elektromotora naslediti W16 koji je ...

Luca de Meo i Renault otkrili svoje vizije

Luca de Meo i Renaultov brand tim podelili su svoju viziju marke kao predvodnice ...

Jaguar C-Type se vraća u vrlo ograničenom broju jedinica

Prošlo je 70 godina od kad je Jaguar C-Type prikazan, a engleski proizvođač će ...

BMW ukida V12 nakon 34 godine proizvodnje

BMW ovog meseca ukida proizvodnju svog legendarnog V12 motora i to će učiniti na ...

Renault i Roland-Garros zajednički pomeraju granice

Roland-Garros pariški Grand Slam turnir u tenisu i proizvođač vozila Renault su udružili snage ...