fbpx

Volkswagen je uradio nešto što nije uobičajena praksa – objavio je fotografije druge generacije modela Phaeton koja se nije pojavila

Volkswagen je uradio nešto što nije uobičajena praksa. Da bi obeležio 20 godina nastanak modela VW Phaeton, kompanija je pokazala kako je trebao izgledati Phaeton druge generacije, koja se, kao što znamo, nikada nije pojavila. Iako je prema većini razlog zbog čega je Phaeton 2 ostao na nivou gotovog projekta odluka da se okrene elektrifikaciji, ali i neslavni “dieselgate” skandal, činjenica je da ni u prvoj generaciji nje ispunio očekivanja.
Iako nesporno luksuzan, projekat pokojnog šefa VW-a Ferdinanda Piecha, koji je silno želeo reprezentativni premijum model u ponudi VW-a, nije se proslavio. Preteško vozilo nije imalo ni perfomanse i voznu dinamiku kojom bi se suprotstavio kako konkurentu iz kuće modelu Audi A8, tako ni ostalim konkurentima, i ugašen je već nakon prve i jedine generacije. Phaeton 2 je napušten kako bi se Volkswagen posvetio projektu MEB platforme.
A kako je trebao izgledati Phaeton 2? Prema onome što se vidi sa fabričkih fotografija potpuno funkcionalnog prototipa, koje su očigledno već bile spremne za razne promotivne kampanje, Phaeton 2 je trebao uvesti stilske elemente koji su se pojavili na drugim modelima.
Prednji gril i svetla neodoljivo podsećaju na aktuelni Touareg, dok su se zadnja svetla, evoluirana pojavila na modelu Škoda Superb. Ovo drugo i nije iznenađenje obzirom da je Phaeton 2 dizajnirao Jozef Kabaň, koji je takođe “potpisao” Škodu Superb. Pored toga, rešenje udvojenog izduva, na zadnjem delu, koji je najavljivao ozbiljno snažne motore u Phaetonu 2, pojavilo se na modelu VW Arteon.
Naglašeno duga vrata trebala su obezbediti komforan pristup zadnjem delu koji nije imao klupu nego dva sedišta odvojena širokom konzolom, na kojoj se nalazio i mobilni tablet i komande za podešavanje sedišta. Kao i u prvom Phaetonu, Volkswagen je u enterijeru bogato koristio drvo i kožu, a za dodatnu udobnost bio je zadužen dvodelni stakleni krov i audio-video sistem za putnike pozadi.
Instrument tabla je dobro poznata, a u gotovo neizmenjenoj formi pojavila se u modelu Touareg pod imenom Innovision Cockpit. Rešenje unutrašnjeg ogledala beu okvira, armatura presvučena kožom, i hromirani detalji trebali su doneti sofisticiranost drugoj generaciji Phaetona.
Praktično, kao i aktuelni Touareg, Phaeton 2 je trebao koristiti MLB platformu, kao i Audi A8, pa i velika VW limuzina Phideon koja se prodaje samo u Kini i duhovni je naslednik Phaetona.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Mercedes koštao Russela pobede u Formuli 1 – Perezu pobeda

Pretposlednja trka sezone Formule 1 donela je sve ono što se od ovog takmičenja ...

Tata kupi mi tim, Formule 1…

Po svemu sudeći, pred današnju trku u Mađarskoj, Formula 1 polako ali neizbežno počinje ...

Sophia Floersch 7 časova operisana – kičma spašena

Sophia Floersch koje je doživela stravičan udes na trci Formule 3 i prelom kičme, ...

Problemi sa Mazepinom na ulasku u Formulu 1

Nikita Mazepin, novi vozač Formule 1 tima Haas već se našao u problemima zbog ...

Formula 1 – Hamilton planira da promeni prezime

Sedmostuki šampion sveta Formule 1 Lewis Hamilton planira da promeni prezime i doda mačino ...

Da li će Audi A6 Avant pomrsiti konce konkurenciji?

Novi Audi A6 Avant upravo je predstavljen, a prema onome što se može videti ...