fbpx

Mercedes EQE novi je električni SUV iz Štutgarta

Mercedes EQE novi je popuno električni SUV četvrti model u EQ ponudi iz Štutgarta na električnoj platformi

EQE SUV je višenamenska varijanta EQE poslovne limuzine. Kao i model EQE, dostupan je sa osnovnim inovacijama modela EQS i istovremeno je dinamičniji od modela EQS SUV. EQE SUV jedan je od najprostranijih predstavnika svoje klase. Ipak, kompaktniji je od EQE limuzine i sa 3030 milimetara ima međuosovinsko rastojanje koje je devet centimetara kraće. Spoljne dimenzije su 4863/1940/1686 milimetara (dužina/širina/visina). Kao četvrti model, nakon EQS i EQE limuzina, kao i EQS SUV-a, EQE SUV koristi novu električnu platformu.
Do 590 kilometara autonomije
Koncept modularnog pogona omogućava modelu EQE SUV da ponudi širok spektar maksimalnih ukupnih izlaznih snaga od 215 do 300 kW. U zavisnosti od opreme i konfiguracije vozila, evropske varijante vozila mogu postići WLTP domete do 590 kilometara2. Kod modela EQE SUV, litijum-jonska baterija se sastoji od deset modula. U određenim slučajevima, inovativni softver za upravljanje baterijama, koji je razvijen u kompaniji, može se ažurirati bežično (OTA).

Širok spektar sistema za pomoć u vožnji
Trenutna generacija sistema pomoći u vožnji uključuje brojne funkcije koje podržavaju vozača. Opšta standardna oprema modela EQE SUV uključuje ATTENTION ASSIST, Active Brake Assist, Active Lane Keeping Assist, Parking Package sa kamerom za vožnju unazad i Speed Limit Assist. Status i aktivnost sistema prikazani su preko celog ekrana na displeju pomoći na ekranu vozača. Dodatne opcije su dostupne u Assistance paketu, kao i u Driving Assistance Plus paketu.
Posebno lak za manevrisanje i okretan
Donji postroj Mercedes EQE SUV-a se sastoji od multilink oslanjanja napred i pozadi. Zbog relativno dugog međuosovinskog rastojanja od 3030 milimetara i odgovarajućeg podešavanja oslanjanja, doživljava se kao posebno okretan i upravljiv čak i sa osnovnom postavkom. AIRMATIC vazdušno ogibljenje sa ADS+ kontinuirano podesivim amortizerima, dostupno je kao dodatna oprema. Da bi se povećao klirens od tla, nivo vozila se može podići za do 30 milimetara. Pored DINAMIC SELECT programa ECO, COMFORT, SPORT i INDIVIDUAL, EQE SUV modeli sa 4MATIC-om imaju i OFFROAD program za vožnju van puta. Upravljački sistem zadnje osovine sa maksimalnim uglom upravljanja od 10 stepeni dostupan je kao opcija.
Uvek ažurni
EQE SUV nudi mogućnost aktiviranja dodatnih funkcija vozila putem tehnologije over-the-air (OTA) u brojnim oblastima. To znači da nakon kupovine i odabira originalne nove konfiguracije automobila, deo opreme EQE SUV-a može biti individualno prilagođen. OTA funkcije su dostupne u Mercedes me Store-u, a asortiman će se postepeno proširivati.
MBUX Hyperscreen na zahtev
Sa prilagodljivim softverom, MBUX ekran i operativni sistem daju personalizovane predloge za brojne funkcije infotejmenta, udobnosti i vozila. Vrhunac unutrašnjosti je opcioni MBUX Hyperscreen. Sa dizajnom nultog sloja, korisnik ne mora da skroluje kroz podmenije ili da daje glasovne komande. Situacione i kontekstualne aplikacije se nude na najvišem nivou u vidnom polju. Sa MBUX Hyperscreen-om (opciono dostupan), tri displeja se skoro neprimetno spajaju da bi se stvorio opseg ekrana širine preko 141 centimetar. Suvozač u EQE SUV-u ima opciju OLED displeja od 12,3 inča sa sopstvenim korisničkim interfejsom. Sistem koristi inteligentnu logiku blokiranja zasnovanu na kameri koja prepoznaje da li vozač gleda ka displeju suvozača. Ako je to slučaj, sistem automatski zatamnjuje dinamički sadržaj iz bezbednosnih razloga.
Pametno planiranje rute
Kada je u pitanju Navigacija sa električnom inteligencijom, ime govori sve. Jer na osnovu brojnih faktora planira najbržu i najpogodniju rutu uključujući stanice za punjenje. Takođe dinamički reaguje na saobraćajne gužve ili promenu stila vožnje, na primer. Navigacija sa električnom inteligencijom je pametna; izračunava procenjene troškove punjenja po zaustavljanju punjenja. Osim toga, korisnik može pojedinačno uređivati planirane rute. Mogu se pojedinačno uređivati planirane rute dodavanjem željenih stanica za punjenje duž rute ili isključivanjem predloženih stanica za punjenje.
Toplotna pumpa kao standard
Modela EQE SUV ima sofisticiranu termalnu arhitekturu sa toplotnom pumpom kao standardom. Ovo čini da sistem radi veoma efikasno: višak toplote iz električnog pogona (inverter i elektromotor) kao i visokonaponske baterije koji bi inače bio otpušten u okolinu mogu se koristiti za zagrevanje unutrašnjosti. Ovo drastično smanjuje potrošnju baterije za sistem grejanja, čime se povećava domet. Još jedna prijatna i efikasna funkcija je kontrola klimatizacije pre polaska. THERMATIC automatski sistem kontrole klime sa dve klimatske zone je standardno u vozilu, dok je THERMOTRONIC sa četiri zone dostupan kao opcija.

Novo zvučno iskustvo
„Serene Breeze“  je naziv za novi, četvrti zvučni doživljaj koji debituje u EQE SUV modelu. Nudi opušten i prirodan zvuk. Holističkom produkcijom zvuka, paradigma se preusmerava sa motora sa unutrašnjim sagorevanjem na akustički osetljiv električni automobil u modelima Mercedes-EQ. Različiti zvučni doživljaju omogućavaju individualnu akustičnu postavku. Dostupan je opcioni unutrašnji zvuk vožnje.
Mnoštvo visokotehnoloških karakteristika
Tehnologija farova DIGITAL LIGHT (specijalna oprema) omogućava inovativne funkcije, kao što je projekcija pomoćnih oznaka ili simbola upozorenja na put. Još jedan vrhunac opreme je ENERGIZING AIR CONTROL Plus. HEPA (High Efficienci Particulate Air) filter čisti ulazni spoljašnji vazduh na veoma visokom nivou filtracije. ENERGIZING COMFORT povezuje različite sisteme udobnosti u vozilu. Pojedinačni programi ENERGIZING COMFORT omogućavaju poseban program za dobro raspoloženje u zavisnosti od raspoloženja ili potreba korisnika. Ovo poboljšava fizičku udobnost i performanse tokom vožnje i tokom pauze. Format zvuka Dolbi AtmosÒ podiže audio iskustvo u modelu EQE SUV na novi nivo.
Namenski dizajn
Proporcije EQE SUV-a kombinuju funkciju i estetiku sa sportskim karakterom SUV-a. Novi model, sa svojim nepogrešivim namenskim dizajnom, označava prekretnicu u svojoj klasi. Prepusti i prednji sklop su sačuvani kompaktno. Točkovi u veličinama od 19 do 22 inča su postavljeni u ravni sa spoljnom ivicom karoserije.
Veliki udeo aerodinamičkog finog podešavanja
EQE SUV deli neke aerodinamičke mere sa modelima iz iste porodice. Podvozje sa brojnim aerodinamičkim detaljima igra centralnu ulogu u veoma dobroj vrednosti otpora vazduha Cd od 0,25, koja je postignuta uprkos velikoj zapremini tereta i kratkom zadnjem prepustu. Ali koncept dimenzija sa ravnim vetrobranom, široka linija krova i udubljenja su takođe bili važni faktori.
Dostupan MBUX Hyperscreen i oprema bez kože
EQE SUV zasnovan je na velikoj električnoj Mercedes‑EQ platformi. Povrh svega, može se pohvaliti enterijerom koji je dosledno digitalizovan. Opciono dostupan MBUX Hyperscreen implementira ovu viziju do impresivnog efekta. Standardni Electric Art enterijer uopšte ne koristi kožu.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Na prodaju (obe) polovine Renaulta 11 tajnog Agenta 007

Novi vlasnik se sigurno neće mnogo voziti ako kupi Renault 11 TXE kojim je ...

Koenigsegg će uskoro proizvoditi hiljade automobila?

Iako ima kapacitete da se takmiči sa ozbiljnim igračima kao što su Lamborghini i ...

Hyundai i20 N šampion Top Gear’s Speed Week

Hyundai i20 N proglašen je šampionom 2021. nedelje brzine Top Gear-a nakon što je ...

Hyundai IONIQ 5 proglašen za Svetski automobil godine

Hyundai IONIQ 5 proglašen za Svetski automobil godine, Električno vozilo godine i Dizajn automobila ...

Opet problemi i lažirani rezultati iz VW Grupe

Ponovo je oživo skandal oko Audija i emisija štetnih gasova nakon što je ove ...