BMW je možda ušao u svet električnih automobila sa modelima i3 i i8, ali to ne znači da će ova dva modela doživeti drugu generaciju
BMW je ušao u svet električnih automobila sa „i“ sub brendom, tačnije, modelima i3 i i8, ali to ne znači da će ova dva modela doživeti svoju drugu generaciju. U intervjuu za Autocar, zvaničnici iz BMW-ovog „i“ brenda su rekli da su neodlučni u vezi dugoročne sudbine dva modela, koji su započeli „i“ brend. Šef dizajna „i“ brenda, Domagoj Dukec, je izjavio da za sada ne razmišljaju o novoj generaciji modela i3 i i8. Pored toga, Dukec je uporedio i8 sa kratko-živećim modelom M1. „i8 može biti M1- ne mora uvek da bude ime u BMW-u. Mi uvek dajemo odgovor na ono što javnost i kupci traže u datom momentu“, dodao je Dukec. Šef „i“ brenda, Robert Irlinger, je potvrdio ovaj pristup i dodao da još uvek odlučuju o sudbini modela i8. „Mi vidimo tržište otvoreno za novu vrstu sportskog automobila. Kako će se zvati, ili da li je to nova vrsta sportskog automobila, je još diskutabilno.“, rekao je Irlinger. Budući „i“ automobili će predstavljati tehnologije koje će BMW uvesti u standardne modele.
Model i3 demonstrira sposobnost BMW-a da proizvede moderno električno vozilo, dok je i8 dokazao da snaga struje mogu povećati performanse automobila. Model iX3, baziran na aktuelnom X3, koji stiže 2020, će biti prvi od 11 električnih modela planiranih do 2025. Svi BMW modeli proizvedeni na CLAR ili FAAR platformi, će imati mogućnost da budu opremljeni SUS motorom, plug-in hibridnim sistemom za osovinu koju ne pokreće SUS motor, ili potpuno električnim pogonom. BMW će nuditi električne motore u različitim „veličinama“, od 134 KS, 255 KS, 335 KS i 402 KS. Autonomija ovih vozila bi mogla varirati od 300 km do 700 km, u zavisnosti od veličine baterije.
Show Comments