fbpx

Reklama marke Kia za Super Bowl pomogla životinjama

Kia je bila jedna od marki koja je uložila ogroman novac u reklamu tokom Super Bowla, od koje su korist imale životinje

Kia je bila jedna od marki koja je uložila ogroman novac u reklamu tokom Super Bowla, jednog od najgledanijih sportski događaja u Americi pa i na planeti. Sekunda EPP-a košta milione, ali po onima koji plaćaju, mnogostruko se i vraća uloženo. Međutim, ovogodišnji Super Bowl je imao i deo koji za kraj godine može da ugreje srca ljubitelja životinja. Reklamni spot koji je emitovan obeležio je saradnje marke Kia i Petfinder fondacije, koji celu 2022. godinu posvetili trajnom udomljavanju za napuštene životinje. Na izmaku 2022. godine, bilans kaže da je 22.422 ljubimca dobilo krov nad glavom. U ovakvom učinku učestvovali su Kia, Petfinder ali i jadan mali pas-robot. Preslatki robo-pas sa ogromnim očima, pojavio se u video sportu za električni EV6 koji je Kia emitovala tokom Super Bowla šarmirao je gledaoce, trčkarajući za električnim automobilom. U moru spotova emitovanih tokom utakmice američkog fudbala, ovaj spot je pobrao simpatije.
Pored promocije automobila, ovaj spot je imao još jednu misiju. Bio je početak kampanje u kojoj je Kia donirala 500.000$ za pomoć pri udomljavanju životinja. Pored toga Kia je poručila i 10.000 digitalnih NFT Robo Dog tokena, pa potom još toliko koji su rasprodati, a najveći deo prihoda otišao je u korist Petfinder fondacije. Još 10% zarade od prodaje svih Robo Dog NFT-a, a i svih dodatnih drugih prodaja prema ugovoru odlazi Petfinderu. Kroz ovu NFT prikupljeno je dodatnih 100.000$ za napuštene životinje i njihovo trajno udomljavanje iz prepunih azila širom Amerike.
Za sada, ne zna se da li će se ova kampanja nastaviti i tokom 2023. godine, ali svakako, spot od 60 sekundi, jedan animirani kerić sa dva neodoljiva velika oka, već su učinili mnogo za napuštene životinje. A mi samo još možemo dodamo da bi svet bio lepše meso kada bi humanitarnih akcija pre svega upućenih na ljude ali i sva živa biće bilo mnogo više, a automobilska industrija (a i sve ostale globalne industrije) malo manje punila svoje duboke džepove, koji sa krizama i bez njih na kraju uvek završe sve puniji.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ford Puma – staro ime nova klasa

Ford Puma je devedesetih godina prošlog veka bio simpatični mali kupe sa troja vrata, ...

Ima li nade za Vettela pored bogatih sinova?

Ima li nade za Sebastiana Vettela, četvorostrukog šampiona Formule 1 naspram sinova (pre)bogatih očeva ...

Nissan Qashqai – sa dva nova turbo srca

U automobilizmu vreme jako brzo prolazi, a svežinu modela teško je zadržati pred naletom ...

FAW-Volkswagen opoziva skoro 600,000 vozila u Kini

Volkswagen-ov i FAW Group-ov zajednički poduhvat, FAW-Volkswagen Automobile Co, će opozvati 577,590 vozila pod ...

Stigao i zvanično – BMW M2 Competition

Kao što smo i najavili, BMW je u Pekingu predstavio novi M2 Competition, naslednika ...